رونمایی نوید محمدزاده از مادر زن جوان و افغانش / تا به حال ندیده اید!

نوید محمدزاده/نوید محمدزاده بازیگر/نوید محمدزاده سینما/نوید محمد زاده جشنواره فجر/نوید محمدزاده عکس

نوید محمدزاده اخیراً با بازی در سریال قورباغه بیش از پیش درخشید. نوید محمدزاده با فرشته حسینی بازیگر افغان ایران ازدواج کرده و ازدواج این دو حواشی زیادی در پی داشته است. نوید محمدزاده بازیگری را از سال 82 و در شهر کرج آغاز کرد. نوید محمدزاده عکسی از خودش به همراه همسرش در خودرو شخصی منتشر کرده و با عبارت صفا باشه این عکس را در صفحه شخصی اش پست کرد. نوید محمدزاده در فیلم ابدو یک روز ایفای نقش کرده که نقشی ماندگار در سینمای ایران است.در اینجا قسمتی از فیلم ابد و یک روز را مشاهده می کنید که کاربران فضای مجازی حواشی برای نوید محمدزاده در این نقش ایجاد کردند

فرشته حسینی و مادرش

فرشته حسینی از وقتی که زن نوید شد خب میدونید که تو محافل مختلفی حضور پیدا کرد و حتی حرکات جنجالی بسیاری هم همراه با آقای شوهر زدن که خب مورد توجه و البته تعجب قرار گرفتن. اما نکته اینجا بود که نوید محمدزاده با نردبان کسی دیده نشد و با تلاش خودش بود که کشیده شد بالا و حالا هم از بازیگران واقعا قهار و کاربلد ایرانمونه. اما در رابطه با فرشته حسینی حرف زیاده.

نوید محمد زاده

نوید محمد زاده

بسیاری بر این نظرند که خانوم بازیگر اصالتی افغانستانی داره و بازیگری خاصی هم نداره و بعد هم که با ازدواج با پسر مشهور ایرانی شهرت یافت، پس فرشته به خودیه خود و با تلاشش نبود که جایگاه حال حاضر رو دریافت کرد. به همین علت برای هر یک از پست های خانوم بازیگر کامنت های بسیاری دیده میشه که یا صفرو یا صد!

نوید محمد زاده

فرشته حسینی با نوید محمدزاده بازیگر شد؟

فرشته حسینی تا به حال در شش فیلم سینمایی و یک سریال سشبکه خانگی ایفای نقش کرده که خب نشون میده خانون بازیگر راه خودش رو خوب بلده بره جلو ولی خب این مدلیه که به قول برخی از کاربران یخ طور بازی میکنه. حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا خانوم بازیگر برخلاف اونچه که در واقعیت هست، شیطنت خاصی نداره، زیاد نمیخنده، عصبانی شدن و خوشحالیش خیلی شبیه به همه و همه و همه این موارد باعث شده تا این چهره جوان ما چالش های زیادی در کارنامه کاریش نساخته باشه.

 منبع : دیجی سرگرمی

کدخبر: 914341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟