رقص جنیفر لوپز در تولدش روی میز ! / همه مردم شوکه شدند !

جنیفر لوپز به تازگی 54 ساله شده است! این ستاره هالیوود در کنار نزدیک ترین دوستان و اعضای خانواده اش تولد خود را جشن می گیرد و نه یک بلکه دو لباس را در این جشن به نمایش می گذارد. این بازیگر با لباسی متالیک بدون پشت که بهترین انتخاب برای شام تولدش بود، خیره‌کننده به نظر می‌رسید، زیرا او فاش کرد که لولا در شادی خود با عزیزانش شریک شده است.

“حال و هوای تولد…تمام ماه!! وقتی لولا برای بازی می آید همیشه روز خوبی است…» جنیفر در شبکه های اجتماعی نوشت و لحظه ای را که تصمیم گرفت در طول جشن روی میز برقصد، همراه با کف زدن و تشویق مهمانان به اشتراک گذاشت. او همه لبخند می زد و لباسی را نشان می داد که آن را با یک دستبند الماس و گوشواره های همسان تزئین شده با زمرد ست کرده بود. جنیفر همچنین حلقه‌هایی به دست داشت و موهایش را به شکل دم اسبی نیمه‌بالا و نیمه رو به پایین پوشیده بود.

این خواننده با یکی از کوکتل های دلولا خود جشن گرفت و آرایش پر زرق و برق خود را نشان داد. جنیفر در کنار استخر نیز جشن گرفت و با لباس با طرحی سبز و سفید استایل باورنکردنی خود را نشان داد و با گوشواره های طلا، دستبندهای درشت و یک زنجیر الماس به دور گردن خود، این ظاهر را تزیین کرد.

جنیفر عکس دیگری را با پوشیدن یک فدورا سیاه و یک کافتان سیاه و سفید به اشتراک گذاشت و از یک روز خاص با دوستانش لذت برد. بسیاری از دوستان مشهور او در اینستاگرام کلمات شیرینی را به اشتراک گذاشتند، از جمله بازیگر همکار سلما هایک، که با جنیفر، بن افلک، سوزان ساراندون، گائل گارسیا برنال، اد لیماتو و ستارگان دیگر .

کدخبر: 913869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟