سند بی آبرویی مسیح علینژاد / دولت آمریکا هم فریب خورد ! + سند

انتشار برخی اسناد از سوی وزارت امور خارجه آمریکا پرده از ارتباطات سایبری میان ضدانقلاب و شبکه پروموت کننده آن‌ها در اغتشاشات پاییزی در سال گذشته را برداشته است.

در این سند مشحص شده که یکی از کارشناسان شبکه تروریستی اینترنشنال برای علینژاد از لیدرهای آشوب ارتش سایبری ساخته است، از جمله نریمان غریب از شرکت توئیتر درخواست می‌کند که علینژاد را ساپورت کرده و مخلفان و افشاگران او را محدود کند.

در بخش‌هایی از این سند، مشخص شده است که پروژه ترور و ربایش دروغین علی‌نژاد نیز از پیش برنامه‌ریزی شده بوده و با هدف ضریب دادن به این فرد طراحی شده است.

یک کاربر فضای مجازی نوشته است:

مدرک رسمی و غیر قابل انکاراز منبع سایت وزارت امور خارجه ایالات متحده ، گواه تلاشهای باند علینژاد برای خلق ارتش سایبری و سرکوب منتقدان اپوزیسیون فیک است.

لطفا جزییات این سند را با دقت بخوانید (اصل و ترجمه) و به بازه های زمانی که می خواهم در اینجا ترسیم کنم توجه کنید، این سند مجموعه ای از ایمیل های نریمان غریب به اعضای تیم توییتر است.

در این ایمیل ها غریب ادعا می کند که توطئه ای جدید را در پلتفورم توییتر ردیابی کرده و خواستار تعلیق دائمی حساب کاربرانی است که مریم معمارصادقی را تهدید به افشاگری کرده اند.

این ایمیل‌ها بین مارچ 28 و اول آوریل 2018 رد و بدل شده. یعنی پیش از اینکه دو پروژه ایران دیس اینفو به رهبری معمارصادقی و ما شهروندان دیجیتال به رهبری علینژاد در اواخر سال 2018با فاند دولتی کلید بخورد.

در این مدرک شاهد هستیم که علیرغم پیگیری مصرانه نریمان غریب، توییتر محتوای اکانت های مورد نظر را ناقض ضوابط نمی‌داند.

نکته جالب توجه آنکه در ایمیل آخر و زمانی که تمام تلاشهای غریب برای حذف اکانت‌های منتقد معمارصادقی و مصی علینژاد به بن‌بست می خورد، او مدعی می‌شود که مصی علینژاد مورد تهدید قرار گرفته است! این ایمیل ها بین مارچ 28 و اول آوریل 2018 رد و بدل شده است.

در یکی دیگر از این ایمل‌ها فاش شده است که مصی علینژاد بابت راه انداختن پروژه شهروند دیجیتال از وزات خارجه آمریکا بیش از سه میلیون دلار دریافت کرده است! این پروژه توسط سازمان آمریکایی « خانه آزادی » شده و حدود90% بودجه این موسسه ضد ایرانی را دولت آمریکا تامین می کند.

کدخبر: 912773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟