راز پوست شفاف زنان کره‌ای‌ها فاش شد / ایرانی ها یاد بگیرند !

 راز جوانی پوست زنان کره ای چیست؟ البته بخش عمده‌ایی از دلایل زیبایی پوست زنان کره ای به ژنتیک، تغذیه و شرایط محیطی آن‌ها برمی‌گردد. اما آن‌ها نیز به روتین مراقبت از پوست، رژیم غذایی درست، محصولات زیبایی و موارد دیگر توجه زیادی می‌کنند تا پوست خودشان را به‌خوبی حفظ کرده و بدون عیب و نقص نگه دارند. مراقبت‌های زیبایی برای آن‌ها نیز آسان نیست. یکی از رازهای زیبایی کره‌ای ها این است که زنان از دوران کودکی با دانش زیبایی و روتین‌های مراقبت از پوست که نسل به نسل به آن‌ها منتقل شدند؛ بزرگ شدند.

اگر شما هم از خودتان می‌پرسید که راز جوانی و زیبایی پوست زنان کره ای چست و چگونه پوست صاف و بی‌عیبی دارند؟ مطالعه این مقاله را از دست ندهید! ما موفق شدیم راز جوانی پوست زنان کره ای را کشف کنیم. که می‌تواند به شما کمک کند تا پوست خودتان را از حالت کدر و بی‌رنگ به پوستی زیبا و درخشان تبدیل کنید.

دوش بخار، اولین راز جوانی پوست زنان کره ای

بخار و ماساژ صورت می‌تواند پوست شما را احیا و ترمیم کند و کره‌ای‌ها به این راز پی‌بردند. در حالی که بخار آب منافذ پوست را باز می‌کند و به پاکسازی هرگونه کثیفی در آن‌ها کمک می‌کند، ماساژ پوست، پوستی جوان‌تر و درخشان را برای شما تضمین می‌کند. برای داشتن پوستی جذاب، حتما دوش بخار بگیرید! در هنگام حمام صورت و گردن خودتان را ماساژ بدهید تا پوستی شاداب و سالم داشته باشید. همچنین می‌توانید حدود 5 تا 7 دقیقه با نوک انگشتان در حرکت دایره‌ای و جهت رو به بالا ماساژ دهید. برای فواید بیشتر و آبرسانی از یک پاک‌کننده روغنی یا یک اسانس استفاده کنید.

9 راز جوانی پوست زنان کره ای

چای؛ کلید اصلی راز جوانی پوست زنان کره ای

کره‌ای‌ها عاشق فنجان چای هستند. آن‌ها نه تنها به‌خاطر طعم آن، بلکه به‌خاطر فواید بی‌نظیر پوست و سلامتی از چای غافل نمی‌شوند. این چای‌های زیبایی شامل چای جینسینگ، چای جو برشته و چای سبز می‌شود. آنها سرشار از آنتی اکسیدان هستند و با آکنه و سایر مشکلات پوستی مزاحم مبارزه می‌کنند که به آن‌ها کمک می‌کند تا پوستی شفاف و درخشان مانند همیشه داشته باشند. این نوشیدنی‌های دم‌کرده فقط به راز زیبایی کره ای ها کمک نمی‌کند، بلکه برای کاهش وزن و گردش خون نیز مفید هستند. یک فنجان از هر یک از این چای‌ها به‌صورت روزانه می‌تواند به مرور زمان پوستی سالم و بدون لک به شما بدهد.

راز جوانی پوست زنان کره ای

ورزش صورت؛ یکی از دلایل زیبایی پوست زنان کره ای

بیشترین نکته‌ایی که در مورد راز جوانی و زیبایی پوست زنان کره ای و وفاداری آن‌ها به پوست خود از آن اگاه شدیم این است که آن‌ها هرکاری انجام می‌دهند تا پوست خودشان را کامل و خوش رنگ کنند. بارزترین ویژگی چهره زنان کره ای خط فک V شکل آنهاست. این ویژگی خاص نتیجۀ ورزش صورت به‌طور منظم است. همچنین آنها تمرین‌های کششی کوتاه دهان را انجام می‌دهند تا پوست خودشان را محکم و روشن نگه دارند. ورزش‌های صورت مانند کوبیدن لب‌ها و حرکت به طرفین، گفتن صدادارها با صدای بلند و اغراق‌آمیز، لبخند زدن و قورت دادن با چانه بالا. این تمرینات به بلند کردن پوست افتاده و سفت شدن آن کمک می‌کند. این ورزش‌ها و کشش‌های صورت را هر روز تکرار کنید تا به‌طور طبیعی کانتور صورت داشته باشید و تفاوت را متوجه شوید.

ورزش صورت، یکی از دلایل زیبایی پوست زنان کره ای

راز زیبایی کره ای ها با زغال چوب

ما زغال چوب را به‌عنوان یک ماده معجزه‌آسا برای پوست شفاف می‌شناسیم و برای خلاص شدن از شر جوش‌های سرسیاه آزاردهنده به آن اعتماد داریم، اما جالب است بدانید که کره‌ای‌ها کسانی بودند که ماسک های زغال صورت را معرفی و استفاده از آن را ترویج کردند. ماسک زغال که به عنوان یک ترند زیبایی کره‌ای شروع شد اکنون در همه جا وجود دارد. این ماسک همان‌طور که می‌دانید پوست را لایه‌برداری می‌کند و جوش‌های سرسیاه و سرسفید را یکباره از بین می‌برد. برای روتین پوستی خودتان می‌توانید از ماسک‌های ورقه‌ای زغال چوب استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک ماسک صورت خانگی با زغال فعال و سایر مواد طبیعی آماده کنید و ماسک پاک‌کننده جوش سرسیاه خودتان را بسازید. در نتیجه پوستی خواهید داشت که همه ما به آن حسادت می‌کنند.

 

9 راز جوانی پوست زنان کره ای

ضربه بزنید

روش صحیح استفاده از محصولات مراقبت از پوست به اندازه کیفیت آنها مهم است. بنابراین، زنان در کره مطمئن می‌شوند که از مزایای بیشتری از محصولات بهره می‌برند. برای استفاده‌ی درست و بهینه از مرطوب‌کننده‌ها و سرم‌ها، آن‌ها را روی پوست نمالید! شما باید محصول زیبایی خودتان را به صورت نقطه‌نقطه روی نوک انگشتان بمالید تا گرم شود؛ سپس به‌صورت دایره‌ای به تمام صورتتان ضربه بزنید. در نهایت به آرامی پوست را ماساژ بدهید. این روشی است که کره‌ایی‌ها به‌خوبی از آن آگاه هستند. آنها معتقدند با این کار محصول بهتر جذب می‌شود و فواید زیبایی بیشتری برایشان دارد. همچنین برای جذب بهتر تونر را به جای کشیدن انگشت روی صورت با ضربات دست به پوست می‌زنند.

9 راز جوانی پوست زنان کره ای

راز زیبایی کره ایی ها با پارچه مرطوب

یکی دیگر از راز جوانی و زیبایی پوست زنان کره ای، این است که لایه‌برداری را یک قدم جلوتر بردند. به همین خاطر پوست بهتری نسبت به بسیاری از ما به نمایش می‌گذارند. یک ترفند سریع و موثر مراقبت از پوست استفاده از یک پارچه نرم آغشته به آب گرم برای شستشوی صورت است. این ترفند برای پوست ملایم است و کار را به‌خوبی انجام می‌دهد. کثیفی و روغن روی پارچه‌های نازک قرار می‌گیرد و در عرض چند دقیقه پوست شما را شفاف‌تر و روشن‌تر می‌کند. همچنین، این روش به دور نگه داشتن چین و چروک و خطوط ریز کمک می‌کند. برای این‌کار یک پارچه نخی را در آب داغ خیس کنید و آب آن را فشار بدهید. سپس به‌آرامی آن را روی صورت با حرکتی رو به بالا بکشید تا صورتتان لایه‌برداری شود.

9 راز جوانی پوست زنان کره ای

گردن را فراموش نکنید

از هر کره‌ای بپرسید، آن‌ها به شما خواهند گفت راز بی‌عیب‌و‌نقص به نظر رسیدن از سر تا پا این است که از پوست سر تا پا مراقبت کنید. خانم‌های کره‌ای مراقبت از پوست خودشان را بسیار جدی می‌گیرند و چروک یا افتادگی را از دست نمی‌دهند. راز جوانی پوست زنان کره ای این است که آن‌ها به همان اندازه که به زیبایی صورت توجه می‌کنند؛ از گردنشان نیز مراقبت می‌کنند. روی گردن خودتان کرم مرطوب‌کننده بمالید و ناحیه گردنتان را با حرکت رو به بالا ماساژ بدهید. این کار باعث می‌شود که گردن شما نیز مانند صورتتان جوان و صاف باقی بماند. توجه کنید که زیبایی صورت بی‌عیب‌و‌نقص شما با گردنی زیبا و بدون چروک تکمیل می‌شود.

9 راز جوانی پوست زنان کره ای

دوز دوبرابر در مراقبت از پوست

اگر می‌خواهید حداکثر فواید پوست را داشته باشید، باید تلاش خودتان را نیز به حداکثر برسانید. زیبایی کره‌ای از دوز دوبرابر محصولات مراقبت از پوست حمایت می‌کند تا فواید آن را محفوظ نگه دارد و سلامت پوست را حفظ کند. یکی از دلایل زیبایی پوست زنان کره ای ، قانون پاکسازی، ماسک چشم و آبرسانی مضاعف در رژیم مراقبت از پوست است. روش پاکسازی مرحله‌ای شامل شستشوی صورت کف‌دار است. که به‌دنبال آن یک پاک‌کننده مبتنی بر روغن استفاده می‌شود. این کار پوست را از آخرین ذره آرایش و آلودگی از روی صورت پاک می‌کند. آن‌ها همچنین از ماسک‌های دوتایی چشم برای هدف قرار دادن کبودی دور چشم و خطوط ریز استفاده می‌کنند.

در آخر بعد از انجام پاکسازی به روش کره ایی ها، از یک مرطوب‌کننده سبک وزن و مبتنی بر آب و یک لوسیون خامه‌ای غنی استفاده کنید. این کار باعث آبرسانی بیشتر به پوست می‌شود. همچنین رطوبت در پوست قفل می‌شود که منجر به پوستی نرم، صاف و جوان‌تر می‌شود.

9 راز جوانی پوست زنان کره ای

با ماسک شبانه بخوابید

پوست شما در شب به حالت ریکاوری می‌رود و در این زمان است که جوان می‌شود و تمام کارهای ترمیم را انجام می‌دهد. ماسک شبانه سلول‌های پوست را ترمیم، کلاژن را تقویت و پوست را در هنگام خواب احیا می‌کند. به همین دلیل است که زنان کره‌ای خواب زیبایی خود را بسیار جدی می‌گیرند. می‌توان گفت آن‌ها تقریباً هرگز بدون ماسک مرطوب‌کننده شبانه به رختخواب نمی‌روند. این به حفظ و قفل شدن رطوبت از دست رفته در پوست کمک می‌کند و باعث می‌شود صبح روشن‌تر و شاداب‌تر به‌نظر برسند. از ماسک‌های شبانه غافل نشوید! به این دلیل که باعلائم پیری و تیرگی مبارزه می‌کند و صبح روز بعد که از خواب بیدار می‌شوید، چهره‌ای روشن‌تر به شما می‌دهد.

9 راز جوانی پوست زنان کره ای

برای داشتن پوست زیبا می‌توانید به‌طور منظم چند مورد از این 9 راز زیبایی پوست زنان کره ای را استفاده کنید تا روند پیری پوست را کند کنید.

منبع: ژومنت

کدخبر: 908921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟