شباهت عجیب همسر بابک جهانبخش و زن بهرام رادان ! / چه نسبتی با هم دارند ؟! + شغل های اعیانی شان را ببینید

مینا مختاری ، یک بلاگر اینستاگرامی است که به عنوان مدل و طراح لباس و همچنین صاحب یک مزون با نام "میمو" فعالیت می‌کند. او تمایل زیادی به سفر به لوکیشن‌های لاکچری دارد. در سال ۹۸، خبری از رابطه بین مینا مختاری و بازیگر مشهور بهرام رادان منتشر شد؛ زیرا این دو نفر در تعداد زیادی از سفرهای خود در کنار یکدیگر دیده شده بودند. در این رابطه، عکس‌های زیادی منتشر شد که حضور این دو نفر در یک مکان مشخص را نشان می‌داد، اما حضور هر دوی آن‌ها در یک عکس مشاهده نمی‌شد. در بهار سال ۱۴۰۱، این دو نفر یک ویدیو مشترک را در صفحات شخصی خود به اشتراک گذاشتند و رابطه عاطفی آن‌ها رسما تأیید شد.

پریا پرتوی فرد علاوه بر فعالیت در حوزه بلاگری، صاحب یک مانتو فروشی هم هست و به دلیل شلوغی سرکار خود، همیشه به نظر می‌رسد که اوقات فراغتش بسیار کمی دارد. پریا پرتوی و آقای جهانبخش ازدواج دوم خود را با هم انجام دادند. پیش از این، پریا با حمید خندان، یکی از خواننده های مشهور کشورمان، ازدواج کرده بودند که متأسفانه با طلاق خاتمه یافت. نتیجه این ازدواج نافرجام، یک دختر به نام "نیلا" است که با مادرش زندگی می‌کند. همانطور که می‌دانید، بابک جهانبخش نیز یک پسر از ازدواج قبلی خود دارد که با همسر جدیدش زندگی می‌کند. این زوج در سال ۹۶ خبر ازدواج خود را به رسانه ها اعلام کردند، و در حال حاضر فرزند مشترکی ندارند.

تصاویری از همسران بابک جهانبخش و بهرام رادان منتشر شده که در آن مینا و مختاری و پریا پرتوی فرد شباهت بسیاری به یکدیگر دارند.

بهرام رادان/ بابک جهانبخش

منبع:شایا نیوز

کدخبر: 900813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟