فیلم لورفته سوییچ پارتی مختلط در رودهن تهران / 23 دختر و پسر بی شرم دستگیر شدند!
حجم ویدیو: 11.58M | مدت زمان ویدیو: 00:04:11

دادستان رودهن با تایید کردن بازداشت 23 دختر و پسر لخت و مست در استخر و در یک پارتی مختلط شبانه در رودهن از پلمب ویلای مذکور خبر داد که این روزها در فضای مجازی به شدت بازتاب گسترده‌ای داشته است.

در برخی از خبرگزاری‌ها آمده که 23 نفر نبوده‌اند بلکه ۲۵ دختر و پسر در پارتی مختلطی در رودهن دستگیر شدند. درواقع این 25 دختر و پسر در پارتی شبانه رودهن در استخر مست بودند. به دنبال وصول گزارشات مردمی مبنی‌ بر مزاحمت و اختلاط تعداد زیادی دختر و پسر جوان در ویلایی در اطراف شهر رودهن، موضوع سریعاً مورد پیگیری مأموران پلیس قرار گرفت.

زیداله خدایاری، دادستان رودهن از بازداشت ۲۳ دختر و پسر در یک مهمانی در رودهن و پلمب ویلای مذکور خبر داد و گفت: این ۲۳ نفر در یک ویلایی اقدام به برگزاری پارتی شبانه کرده و از استخر آن به صورت مشترک استفاده می‌کردند.

پارتی مختلط

سوییچ پارتی چیست؟

استخرپارتی، رنگ‌پارتی یا سوئیچ‌پارتی مدت‌هاست که دیگر مختص پایتخت نیست، این روزها جوانان شهرهای کوچک‌تر نیز از چنین مهمانی‌هایی دم می‌زنند؛ به همین خاطر برخی کارشناسان بر لزوم برخورد مناسب با چنین روندی تاکید می‌کنند؛ زیرا با گسترش چنین باورهایی دیگر نمی‌توان نشانی از فرهنگ ایرانی و اسلامی پیدا کرد.

سوئیچ پارتی نوعی مهمانی است که در آن مهمانان به همراه همسر خود به یک مهمانی رفته و قبل از ورود به مهمانی و یا پارتی سوئیچ (کلید) خودرو خود را داخل یک کاسه می‌اندازند و پس از اینکه پارتی تمام شد خانم‌ها (همسران مهمانان) سوار خودرو خود می‌شوند و هر مردی که از داخل کاسه هر سوئیچ از خودرو را برداشت می‌تواند با همان خودرو و زن داخل آن به خانه خود برود و …

یکی از مسئولین امنیتی گفت: با تلاش سربازان گمنان امام زمان (عج ) چندین باند از فراماسون‌ها که متاسفانه در داخل کشور حتی نماد آنها در برخی از ادارات دولتی رو به افرایش است چندی پیش در شهرهای تهران -شیراز و اصفهان دستگیر شدند.

گسترش چنین مهمانی‌های شومی که در آنها عرف اجتماعی، مسائل شرعی بویژه حریم زنان و مردان شکسته می‌شود، اتفاقی است که برخی کارشناسان قبلا نسبت به آن هشدار داده بودند، زمانی که جشن طلاق کم‌کم داشت رواج پیدا می‌کرد، اما برای مقابله با آن هیچ برنامه فرهنگی مناسبی اجرایی نشد.

پارتی مختلط

پارتی رودهن

در پارتی مذکور که تعدادی در رودهن دستگیر شدند شرکت کنندگان با مصرف مشروبات الکلی مشغول رقص و پایکوبی و حرمت شکنی بودند که مأموران پلیس جهت دستگیری وارد عمل شده و در مجموع حدود ۲۵ نفر دختر و پسر را دستگیر کردند.

متأسفانه حرمت شکنان به صورت نیمه عریان در استخر ویلایی در حال مصرف مشروبات، مصرف مواد مخدر و اعمال منافی عفت موجبات که موجب جریحه‌دار شدن اذهان و افکار عمومی شده بود. دستگیر شدگان در این پارتی مختلط جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

خدایاری اظهار داشت: به ضابطین قضائی دستور داده شد سریعاً تمامی ویلاهای خالی از سکنه دائم را در منطقه رودهن شناسایی و مالکین آنها را دعوت و ضمن توجیه، تعهدات لازم را در خصوص پرهیز از اجاره دادن به افراد متفرقه و افراد هنجار شکن اخذ کنند.

دادستان رودهن بیان داشت: در صورت عدم توجه مالکین به اخطارهای قضائی و انتظامی مجازات سنگینی در انتظارشان خواهد بود.

کدخبر: 894328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟