خانم بازیگر ایرانی رسما پلیس شد + عکس متین ستوده پس از خداحافظی با بازیگری!

متین ستوده / بیوگرافی متین ستوده / متین ستوده بازیگر / عکس متین ستوده / استایل متین ستوده

سیده متین السادات ستوده (متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. وی دانشجوی انصرافی رشتهٔ مدیریت بازرگانی است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. متین ستوده تصویری از خود با لباس پلیس منتشر کرده است، این تصویر مربوط به نقش وی در سریال ارتش سری است.

متین ستوده

ماجرای ازدواج و طلاق متین ستوده

این هنرمند در 3 خرداد 1400 با انتشار پستی در اینستاگرام خبر ازدواجش با علی زندی را اعلام داشت و نوشت: “نه بهتر بگویم حالا ما شده‌ایم، پس فصل جدید زندگی من و تو “علی زندی” که تعبیر ما شدن دارد ، تعبیر تکامل کنار هم. و چه خوب که بهار است شروع ما شدن، چرا که من زاده‌ی بهارم و تولد عشقمان هم در همین فصل زیبای شکوفه‌ ها، عاشقی در بهار بوی بهشت می دهد و من عاشقانه این بهشت را با تو میخواهم تا همیشه … آغازش شد بهار و بهار می‌ماند باقی راه شانه به شانه هم، یقین دارم. الهی آمین”

همسر او (علی زندی) بازیگر سینما و تلویزیون است که در سریال‌ های «آرام می‌ گیریم» و «آخرین بازی» ایفای نقش کرد. متین ستوده به تازگی تمامی تصاویر همسرش را از صفحه شخصی اش پاک کرده است. برخی در فضای مجازی بر این باورند که همسر خانم بازیگر به او خیانت کرده است اما این خبر توسط هیچ کدام از آن ها تایید یا تکذیب نشده است.

متین ستوده

کدخبر: 891053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟