شوک  عکس واقعی ایرج سریال گیلدخت / جذابیت صبا گرگین پورخارج از سریال !

صبا گرگین پور متولد ۱۳۷۰ فرزند «فرود گرگین پور» موسیقیدان است که اولین بار در سال ۱۳۹۲ در فیلم «مردن به وقت شهریور» جلوی دوربین رفت. در خانواده ای اهل موسیقی به دنیا آمده است و علاوه بر پدرش که موسیقی دان و نوازنده بود، مادرش نیز در زمینه خوانندگی فعالیت دارد و صبا نیز از موسیقی بی بهره نمانده و پیانو می نوازد.

وی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در فیلم مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی بازی کرده است. گر چه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گلشیفته، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای او محسوب می‌ شود.

علاوه بر این اثر سینمایی، او در آثار سینمایی دیگری نیز به نام های “تخته گاز” بمب یک عاشقانه، در مدت معلوم، بازی کرده است. بعد از بازی در فیلم سینمایی “مردن به وقت شهریور” پیشنهادی برای بازی در یک سریال از شبکه نمایش خانگی دریافت می کند که پس از بررسی فیلمنامه و شرایط قرارداد، همکاری اش را با تیم تولید آن سریال آغاز می کند.

این گونه می شود که او در سال ۹۶ در سریال گلشیفته مهم ترین تجربه بازیگری خود را به دست می آورد و بازی در نقش مهمی را عهده دار می شود و در تازه ترین فعالیت هنری اش در سریالی به نام خودخواسته بازی کرده است.

صبا گرگین پور

منبع:شمانیوز

کدخبر: 876758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟