لباس افسانه ای شبنم قلی خانی از او یک ملکه ساخت ! + عکس

شبنم قلی خانی فعالیت بازیگری را در سال 1376 با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود. او موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفاکرد. او به زودی با علیرضا افخمی آشنا شد و در دو مجموعهٔ تلویزیونی پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی وی درخشید. این بازیگر در سال 1384، برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت. او در این مجموعه به همراهی بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، اکرم محمدی، یکتا ناصر، مهدی پاکدل و آتیلا پسیانی درخشید.

این تصویر متعلق به حضور شبنم قلی خانی در سریال نارگیل است که نقش ملکه را در آن بازی می‌کند. شبنم قلی خانی درباره نقشش در این سریال گفت: از آنجایی که این نقش برآمده از افسانه‌ها بود، صحبت‌هایی را با کارگردان داشتم تا کمی بازی در این نقش را فانتزی ببینیم و از حالت رئال آن را خارج کنیم. بالاخره این نقش یک ملکه است و به‌صورت تیپیکال نگاه‌ها به او مثبت است. در مقابلش یک نقش منفی هم وجود دارد.

ملکه اما از همه نظر مثبت طراحی شده است، از رنگ و فرم لباس گرفته تا جنس بازی و فکر می‌کنم مواجهه با این کاراکتر و داستان‌های مرتبط با آن برای بچه‌ها هم می‌تواند جذاب باشد.

شبنم قلی خانی

منبع:وقت صبح

کدخبر: 864871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟