عصبانیت شوکه کننده  رضا صادقی / چه کسانی را تهدید کرد ! + سند

رضا صادقی به توصیه امین تارخ به تهران رفت و سال 1371 در 13 سالگی اولین آهنگ خود بنام راز عشق را منتشر کرد و یکسال بعد آلبوم غیر رسمی به همین نام را ارائه می کند و بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد. او بعد از 10 سال فعالیت حرفه ای در نهایت سال 1382 با آلبوم رسمی مشکی رنگ عشقه و ترانه ای با همین نام سر زبان ها می افت او سپس سال 85 با آلبوم وایسا دنیا به اوج شهرت رسید. رضا صادقی در یکی از سفرهای کنسرتی خود به آلمان با همسرش آشنا شد که این رابطه در نهایت 20 بهمن 1390 وقتی 32 ساله بود به ازدواج منتهی شد.

رضا صادقی 14 ساله بود که راز عشق را خواند و از همان زمان به شکل جدی خوانندگی را آغاز کرد و 10 سال بعد با خواندن قطعه مشکی رنگ عشقه به شهرت وصف ناپذیری دست یافت. او آخرین بار هم دو سال قبل، آلبوم حواست به من باشه را منتشر کرد و سپس تور جهانی کنسرت هایش را آغاز کرد. اما او چند ماهی است که دست از کار کشیده و گفته است که فعلا میلی به کار کردن ندارد.

اکنون هم یک استوری جنجال برانگیز منتشر کرده و گفته که یک سری از آدم ها را نمی بخشد. او در این یادداشت اشاره کرده است که آن هایی که او را عمیقا غمگین کرده اند، هیچ وقت نخواهد بخشید.

رضا صادقی

منبع:وقت صبح

کدخبر: 863677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟