بازیگران ایرانی رقیب زیباترین های ترکیه! / کدام بازیگر جذاب تر است؟

عکس هایی از بازیگران سینما و تلویزیون ایرانی که شباهت بسیار زیادی با بازیگران ترکیه ای دارند، در فضای مجازی دست به دست می شود.

نرگس محمدی و هانده ارچل

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون که چهره اش با سریال ستایش در ذهن مخاطب مانده است شباهت بسیار زیادی به هانده ارچل بازیگر و مدل ترکیه ای دارد.

شباهت بازیگران ایرانی و ترکیه ای

پژمان بازغی و کیوانچ تاتلیتوغ

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون که مخاطب او را با سریال سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری شباهت بسیار زیادی به کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر ترکیه ای دارد.

پژمان بازغی

اشکان خطیبی و تانر اولمز

اشکان خطیبی یکی از چهره های بازیگری که با سریال تلویزیونی بچه های نسبتا بد به شهرت رسید که شباهت بسیار زیادی با تانر اولمز بازیگر مشهور ترکیه ای دارد.

اشکان خطیبی

شقایق دهقان و جانان اردوگر

شقایق دهقان یکی از بازیگرانی که در سریال های مهران مدیری به شدت درخشید شباهت بسیار زیادی به جانان اردوگر بازیگر مشهور ترکیه ای دارد.

شقایق دهقان

بیتا سحرخیز و اوزلم ییلماز

بیتا سحرخیز بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر در تلویزیون فعالیت ویژه ای داشته و مخاطبان او را در سریال های صدا و سیما دیده اند شباهت بسیار زیادی به اوزلم ییلماز بازیگر ترکیه ای دارد.

بیتا سحرخیز

نگین معتضدی و بیگه اونال

نگین معتضدی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون که با سریال ویلای من به شهرت رسید شباهت بسیار زیادی بیگه اونال هنرپیشه مشهور ترکیه ای دارد.

نگین معتضدی

ریحانه پارسا و سیمای بارلاس

ریحانه پارسا یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون که با سریال پدر به شهرت رسید شباهت بسیار زیادی به سیمای بارلاس هنرپیشه مشهور ترکیه ای دارد.

ریحانه پارسا

پریناز ایزدیار و فحریه اوجن

پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون که با سریال پنج کیلومتر تا بهشت به شهرت رسید و اکنون با فیلم هایش بر روی پرده ی نقره ای می درخشد شباهت بسیار زیادی به فاحریه اوجن بازیگر مشهور تریکه ای دارد.

پریناز ایزدیار

نگار جواهریان و سرنای ساریکایا

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از گزیده کار ترین بازیگران سینما است و با فیلم حوض نقاشی بیشتر دیده شد شباهت بسیار زیادی به سرنای ساریکایا بازیگر معروف ترکیه ای دارد.

نگار جواهریان

کدخبر: 862410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟