فیلم چهره واقعی همسر رونالدو وقتی کارگر ساده بود ! / شما زیبایید فقط پول ندارید !
حجم ویدیو: 3.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

مدلینگ معروف برندهای مطرح جهان از روزهای سخت قبل از آشنایی با فوتبالیست مشهور پرتغالی گفت که چگونه برای گذراندن شب تا صبح شرایط سختی را تحمل میکرد. جورجینا در برنامه ای به هوادارانش گفت که زندگی پرفراز و نشیبی داشته و برای پیدا کردن سقف بالای سر چه مشکلات تحمل کرده است.

در فیلم می توانید تصاویر همسر رونالدو را پیش از ازدواج با او ، در زمانی که کارگر فروشگاه محصولات گوچی بود را مشاهده می کنید.

محل زندگی غیرقابل باور نامزد کریس رونالدو

او میگوید:ورود من به مادرید وحشتناک بود، در همان ابتدای ورودم به این شهر دنبال جایی برای سکونت گشتم اما با پول کمی که داشتم، هیچ جای مناسبی وجود نداشت. اتاق های کوچک و بزرگ، آپارتمان های قدیمی، همه را سراغ گرفتم اما در نهایت جایی که توانستم اجاره کنم یک انباری متروکه به قیمت ماهیانه 250 پوند بود.

بله، روزگاری مجبور بودم در یک انباری متروکه و بدون هیچ گونه امکاناتی زندگی کنم. انباری که زمستان ها بشدت سرد و در تابستان ها از گرمای زیاد، غیر قابل تحمل میشد. به دلیل توان مالی ضعیفی که داشتم نمیتوانستم جای دیگری زندگی کنم و آن روزها تمام زندگی ام در همان انباری غیر قابل تحمل میگذشت.

او که برای کار از شهر ژاکای پیرنه به پایتخت اسپانیا نقل مکان کرده بود، به عنوان فروشنده و دستیار یک مغازه دار، با حقوق روزانه 10 پوند در این شهر مشغول به کار بود و در آن زمان هرگز تصور زندگی در خانه و شرایط لاکچری کنونی اش را هم نمیکرد.

کدخبر: 858045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟