عکس زیباترین خانم رییس جمهور  در جام جهانی قطر ! /  حمایت از بازیکنان کرواسی !

تیم ملی کرواسی در دیدار رده بندی جام جهانی 2022 موفق شد مراکش را با نتیجه دو بر یک شکست داده و به مدال برنز برسد. رئیس جمهور سابق کرواسی مثل خیلی از دفعات گذشته، این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

گرابار کیتارویچ در قامت یک هوادار واقعی در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه حضور یافته و بازی کرواسی و مراکش را تماشا کرد. او لباس سفیدی به تن داشت که با شال قرمز و سفید شطرنجی (به سبک پرچم کرواسی) تزئین شده بود. رئیس جمهور سابق کرواسی پرچم بزرگ کشورش را هم با خود به همراه داشت و خاطرات فینال دوره قبلی را دوباره زنده کرد.

رئیس جمهور سابق کرواسی

کارگردان تلویزیونی بازی مراکش و کرواسی بارها کیتاروویچ را سوژه قرار داده و دوربین زوم شده روی او را به نمایش گذاشت که با حرارت خاصی مشغول تماشای بازی بود. رئیس جمهور سابق کرواسی هیچ ابایی از این که طرفدار پر و پا قرص فوتبال است، ندارد و این را در دوره قبلی هم نشان داده بود.

او بعد از پایان بازی و طی اقدامی جالب، دو عکس از بازی با مراکش منتشر کرده و بخش هایی از معروف‌ترین آهنگ هواداری کروات‌ها را به عنوان شرح برای آنها نوشت. در بخشی از متن منتشر شده توسط کیتارویچ آمده است: تو تنها دارایی ارزشمند در زندگی من هستی/ بگذار اشک بریزم چون تو را دوست دارم... کرواسی امشب، شب جشن ماست...

رئیس جمهور سابق کرواسی

رئیس جمهور سابق کرواسی

منبع: ورزش سه

کدخبر: 853984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟