فیلم لاغری الهام حمیدی فقط با این لباس ها ! / خانم بازیگر بلدکار است !
حجم ویدیو: 3.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

الهام حمیدی متولد آذر 1356 می باشد. الهام حمیدی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. الهام حمیدی یک ازدواج ناموفق در کارنامه زندگیش دارد. الهام حمیدی در سال 97 با علیرضا صادقی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک پسر به نام الوین و یک دختر است. الهام حمیدی با بازی در سریال همه چیز آنجاست به شهرت بیشتری دست پیدا کرد.

الهام حمیدی هنرپیشه مشهور سینمای ایران می باشد. او از بازیگران شیک پوش سینمای ایران است که اغلب او را با لباس هایی جذاب و متنوع در فضای مجازی دیده ایم. در قسمت زیر ویدیویی از مدل لباس های الهام حمیدی برای نشان دادن لاغری اش می پوشد را قرار داده ایم. برای مشاهده این ویدیو در Niksalehi همراه ما باشید.

لباس های الهام حمیدی

ویدیوی جدید الهام حمیدی در بزرگترین مانتو فروشی تهران منتشر شد.

*ابتدا بدانید که کدام قسمت از بدن‌تان چاق است و دوست دارید که آن را با لباس بپوشانید. کارشناسان از رنگ‌های تیره برای پنهان کردن بخش‌های چاق بدن استفاده می‌کنند، در حالی که رنگ‌های روشن را برای بخش‌های متناسب‌تر بدن، به کار می‌برند.

الهام حمیدی

*بنابراین اگر کمر باریکی دارید و می‌خواهید که تاکید را روی این قسمت از بدن تان بگذارید، لباسی تیره به تن کنید، اما کمربندی که می‌بندید باید به رنگ روشن باشد. یا اگر می‌خواهید که پا‌های چاق خود را لاغرتر نشان دهید، شلواری به رنگ تیره بپوشید.

الهام حمیدی

*از طرف دیگر به طرح‌های لباس تان نیز باید دقت کنید. به عنوان مثال لباس‌هایی با طرح‌های بزرگ، شما را چاق‌تر نشان می‌دهند، در حالی که لباس‌هایی با طرح‌های ریز، در لاغر نشان داده شما موثر است.

الهام حمیدی

*حتما در مورد طرح‌های راه راه شنیده اید. افراد چاق باید از پوشیدن لباس‌هایی با راه راه‌های افقی بپرهیزند، زیرا پهنای آن‌ها را بیشتر نشان می‌دهد، در حالی که راه راه‌های عمودی چشم‌ها را به سمت بالا کشانده و در لاغرتر نشان دادن شما تاثیرگذار است.

*برخی از لباس‌ها دارای چین، گره یا پیلیسه هستند. بهتر است این طرح‌ها را روی قسمت‌های متناسب بدن تان، که دوست دارید روی آن‌ها تاکید کنید، بگذارید. به عنوان مثال اگر کمر باریکی دارید، می‌توانید لباس‌هایی که روی کمرشان طرح‌های چین داری دارند را به تن کنید.

کدخبر: 846214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟