جنجال های گوهر خیراندیش این بار عجیب تر ! / خانم بازیگر دیر یاد بهروز وثوقی افتاد !

گوهر خیراندیش در اول شهریور ماه سال 1333 در شیراز متولد شد. گوهر خیراندیش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا میباشد. گوهر خیراندیش اولین بار در سال 1349 وقتی تنها 13 سال داشت در نمایش عروس با نقش عذرا به کارگردانی جمشید اسماعیل خانی در تالار ابوریحان شیراز بروی صحنه رفت. از ابتدا که گوهر خیراندیش وارد عرصه سینما و تلویزیون شد بازی‌اش را همگان پسندیدند. گوهر خیراندیش با بازی اش را با فیلم روزهای انتظار آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید.

گوهر خیراندیش، با انتشار یادداشتی کوتاه، از بهروز وثوقی که در سال‌های پس از انقلاب از پرده سینما دور شد و نتوانست به موفقیت‌های خود در این عرصه ادامه دهد، دلجویی کرد.

 گوهر خیراندیش ویدئویی حاوی تصاویری از بهروز وثوقی همراه با دیالوگ معروف او درباره رفاقت مربوط به فیلم «گوزن‌ها»، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

درودو شبِ همگی خوش...

بهروز عزیز , ما پای رفاقتمان نه ابستادیم خودم را میگویم دستم را روی کلاه خودم گذاشته ام و خفقان گرفته ام .چون با هر انتقاد کوچک ممنوع از کار میشویم ؛ونانمان آجر میشود. امیدوارم ، بتوانیم در ایران عزیزمان شاهد هنرنمایی تک تک هنرمندان دور از وطن باشیم.

منبع: شمانیوز

کدخبر: 825628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟