تلخ ترین آرزوی خانم بازیگر ایرانی / جوانه دلشاد با بغض فاش کرد + فیلم
حجم ویدیو: 19.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

جوانه دلشاد متولد 20 شهریور 1369 در رشت، بازیگر است. جوانه دلشاد فعالیت خود را از 20 سالگی و در رشت آغاز کرد. جوانه دلشاد با سریال ویلای من در سال 1392 به جلوی دوربین رفت. حضور درخشان جوانه دلشاد در سینما با حضور در فیلم آپاندیس رقم خورد. جوانه دلشاد برادرش را از دست داده است.

برادر جوانه دلشاد سال ها پیش 24 خرداد ماه بر اثر غرق شدن در دریا فوت کرده است.اگر سری به اینستاگرام جوانه دلشاد بزنید می بینید که این بازیگر جوان عکس های زیادی را از برادر نوجوانش منتشر کرده و در کپشن هایی پر از احساسی را به یاد برادر نوجوانش نوشته و از تاثیر بزرگ حضور کوتاه او در زندگیش سخن گفته، تاثیر کوتاهی که باعث شد در زندگی، قدر آدم ها و عزیزانش را بیشتر بداند، بیشتر محبت کرده و عشق بورزد و ببخشد.

او نیز در مصاحبه ای گفت: کا می توانستم برادرم را زنده کنم.

جوانه دلشاد در جدیدترین مصاحبه خود گفته است: مقابل تلویزیون داشتم سریال قلب یخی را میدیدم و آرزو کردم کاش میتوانستم مقابل آقای مدیری بازی کنم، همان لحظه دستیارشان تماس گرفتند و گفتند برای تست به تهران بیایید.

فوت برادرم در نوجوانی بسیار تلخ بود ولی نگرش من به زندگی را عوض کرد و برای همین زندگی کردن را بیش از دیگران دوست دارم. اگر میتوانستم انرژی جادویی داشته باشم، دوست داشتم جادویی داشتم که درجا انرژی منفی را از آدمها دور و آنها را خوشحال میکردم.

کدخبر: 824817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟