رفتار منشوری هومن سیدی با دو خانم بازیگر مو بلوند در ونیز + عکس شوک آور

هومن سیدی  بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. هومن سیدی از بازیگران و کارگردانان به نام سینمای ایران است. هومن سیدی با کارگردانی فیلم جنگ جهانی سوم کولاک کرد. هومن سیدی در سال 1385 با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال 1392 از او جدا شد . هومن سیدی اخیرا جایزه بهترین فیلم بخش افق‌های ونیز 2022 شد.

تصویر جدیدی از هومن سیدی کارگردان فیلم «جنگ جهانی سوم» و برنده جایزه بهترین فیلم بخش افق‌های ونیز 2022 در کنار کیت بلانشت (برنده جایزه بهترین بازیگر زن ونیز امسال)  و جولین مور رییس هیت دائران فستیوال ونیز را مشاهده می‌کنید.

هومن سیدی

هومن سیدی و کیت بلانشت

هومن سیدی

هومن سیدی و جولین مور رییس هیت دائران فستیوال ونیز

محسن تنابنده و خانم بازیگر ایتالیایی

محسن تنابنده بازیگر مطرح سینما و تلویزیون جایزه بهترین بازیگر را در جشنواره ونیز 2022 برای فیلم جنگ جهانی سوم دریافت کرد. او بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره ونیز گفت: اینقدر خوشحالم که دوست دارم پیاده به تهران برگردم.سینمای ایران با ۲ نماینده در بخش اصلی و در بخش افق‌ها نیز یک فیلم از سینمای ایران حضور داشت.

محسن تنابنده در حاشیه این جشنواره عکسی را  در کنار در کنار کیت بلانشت ، بازیگر استرالیایی که برنده جایزه نیز شده بود گرفت. نزدیکی آقای بازیگر به کیت بلانشت دردسر های بسیاری برای او ایجاد کرد.

محسن تنابنده

کدخبر: 824676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟