این مردان خوشتیپ ایرانی مانکن های جهانی هستند + عکس و اسامی
حجم ویدیو: 12.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

سام اصغری بازیگر، مدل ایرانی‌ در آمریکا است. سام اصغری علاوه بر بازیگری مربی بدن سازی است. سام اصغری با بریتنی اسپیرز، خواننده سرشناس ازدواج کرد. سام اصغری و بریتنی اسپیرز پس از 5 سال رابطه با همدیگر نامزد کردند. سام اصغری با خواننده زن مشهور ازدواج کرد.

همانطور که می‌دانید حرفه‌ی مدلینگ یکی از پردرآمدترین شغل‌ها در ایران می‌باشد، به همین جهت، بسیاری از دختران و پسران علاقمند به این حرفه هستند و درصدد این می‌باشند که به یک مدل معروف تبدیل بشوند. اما مدل شدن به همین سادگی نمی‌باشد زیرا باید شرایط آن را داشته باشید همچنین دارای چهره‌‌ و اندام و قد متناسبی باشید.این روزها افراد زیادی را می‌بینید که در فضاهای مجازی به خصوص در اینستاگرام خود را مدل می‌دانند، ولی نکته قابل توجه اینحاست که همه آن‌ها مدل حرفه‌ای نیستند، مدل شدن مراحل سختی دارد، باید مراقب تغذیه خود باشید، همیشه در رژیم غذایی باشید، مدام ورزش کنید، به چهره و تیپ و استایل خود برسید و بر اساس ترند باشید و همچنین قد بلندی داشته باشید، پس کار راحتی نیست.

سام اصغری

سام اصغری یکی از مدل‌های جوان ایرانی متولد 12 اسفند 1372 متولد تهران که او با 188 سانتی متر قد و 87 کیلوگرم وزن به عنوان مربی باشگاه نیز فعالیت می‌کند و جزو ۱۰ مدل برتر مرد ایرانی است.

سام اصغری سام از پدری آمریکایی – ایرانی به‌نام مایک و مادر ایرانی بنام فاطمه در تهران متولد شده است،نام اصلی او در شناسنامه حسام اصغری می‌باشد.سام دارای سه خواهر بزرگتر از خود است.

این مدل معروف در سن 8سالگی با خانواده‌ی خود به آمریکا مهاجرت کردند. سام اصغری از کودکی رویای ستاره شدن در دنیای ورزشی را داشت اما نتوانست دراین حرفه موفق عمل کند.

او در باشگاه بدنسازی سخت تمرین کرد و توانست به تناسب اندام بی‌نظیری برسد و با انتشارعکس‌هایش در فضای مجازی کم کم برندهای مختلف به او پیشنهاد کار در دنیای مدلینگ را دادند و معروفیت سام از اینجا شروع شد.

او در سال 2019 اولین تجربه‌ی بازیگری را داشت و بسیار به حرفه‌ی بازیگری علاقه دارد،همچنین مصمم در این راه قدم گذاشته که مانند مدلینگ به درجه‌ی بالایی از موفقیت برسد. سام اصغری در حال حاضر با یک خواننده زن به نام بریتنی اسپیرز از سال 2015 در رابطه است.

 حمید فدایی

حمید فدایی مدل ایرانی الاصل مقیم امارات متحده عربی متولد سال 1366 و تیر ماهی می باشد ،او 185 سانتی متر قد و 75 کیلوگرم وزن دارد، همچنین فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران می‌باشد. از دیگر فعالیت‌های حمید فدایی عکاسی و یکی از اینفلوئنسرهای خوب اینستاگرام می‌باشد.

اوحرفه مدلینگ را از سال 1387 و هنگامی که 20 سال داشت شروع کرده و علاقمند به همکاری با برندهای معروفی چون d&g شنل و تام فورد می‌باشد.

حمیدفدایی از نوجوانی به دنیای مد و فشن علاقه‌ی بسیارداشته و آن‌هارا دنبال می‌کرده است سپس به یک آژانس مدلینگ برای تست می‌رود و فردای همان روز برای عکاسی با او تماس می‌گیرند پس از آن استارت موفقیت او زده شد و در حال حاضر جزو مشهورترین مدل‌های مرد ایرانی است. حمید فدایی با الناز گلرخ که او هم یکی از مدل‌های برجسته‌ی ایرانی است در رابطه می‌باشد

آرش قصیری

آرش قصیری متولد 9 آبان 1367 در تهران، یکی از مدل‌های مرد معروف است که او 190 سانتی متر قد و 83 کیلوگرم وزن دارد. او از 26 سالگی در حرفه مدلینگ حضور دارد، و تحصیلکرده‌ی رشته مدیریت هتلداری می‌باشد.

اولین فعالیت وی در این حرفه  ازهفته مد تهران بود که از طریق یکی از دوستانش معرفی شده بود و بعنوان کت واک (Catwalk) اولین بار بروی صحنه مد قدم گذاشت سپس به شهرت رسید.

او همواره در رژیم‌های پی در پی است که تناسب اندام خود را حفظ کند و 5 روز در هفته ورزش می‌کند تا بدن خود را فیت نگه دارد. آرش قصیری در حال حاضر مجرد می‌باشد اما در یک رابطه عاشقانه قرار دارد.

کدخبر: 823243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟