فیلم ترسناک از علی شادمان یاغی ! + ببینید نقش شهاب حسینی و غزال نظر !
حجم ویدیو: 4.53M | مدت زمان ویدیو: 00:01:22

به گزارش رکنا ، شهاب‌ حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ است،شهاب‌ حسینی بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است.شهاب‌ حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. شهاب‌ حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.شهاب‌ حسینی همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

فیلم سینمایی شین به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی میثم کزازی با بازی غزال نظر، علی شادمان و جمشید هاشم‌پور چهارشنبه ۱۶ شهریور اکران خود را آغاز می‌کند.

شین، فیلمی به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی میثم کزازی در ژانر وحشت و روایتگر زندگی زنی جوان با هنرمندی غزال نظر است که در یک عمارت قدیمی از پدر سالمندش با بازی جمشید هاشم‌پور مراقبت می‌کند و از طرفی زندگی خودش نیز به واسطه جدایی از همسر و ترس از دست دادن دختر خردسالش دستخوش تنش‌هایی است.

در این فیلم، علاوه بر غزال نظر و جمشید هاشم‌پور، شهاب حسینی، علی شادمان، محمود پاک نیت، هوشنگ توکلی، محمود بصیری، آتش تقی‌پور، افسانه ناصری، فخرالدین صدیق‌شریف، ناهید مسلمی، حنا مک نلی، امیرعلی حسینی و زنده یاد سیامک اطلسی نیز نقش‌آفرینی می‌کنند.این فیلم نخستین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

 

کدخبر: 823016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟