اقدام شرم آور3 زن در اتوبوس های اصفهان!

به گزارش رکنا از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت، کارآگاهان 3 پایگاه شرق، غرب و جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان با اشرافیت کامل بر تحرکات افراد مجرم در 3 عملیات جداگانه و ضربتی 3 باند سارقان و مالخران گوشی تلفن همراه، باند سارقان جیب بُر و کیف زن و باند سارقان خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع این 3 عملیات 12 متهم دستگیر شدند افزود، از باند اول که متهمان آنها 6 نفر بودند 300 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش بالغ بر 30 میلیارد ریال کشف شده است.

سارقان گوشی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد، از باند دوم که 3 زن بودند و در اتوبوس های بی آرتی و محدوده گلستان شهدای شهر اصفهان اقدام به جیب بُری و کیف زنی می کردند نیز 4 دستگاه گوشی تلفن همراه به سرقت رفته کشف شده است.

سردار هاشمی فر، اظهار داشت، باند سوم نیز که 3 مرد بودند که در زمینه سرقت خودروهای سواری فعالیت می کردند و از این باند نیز 7 دستگاه خودروی مسروقه کشف شده که ارزش آنها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی، سهل انگاری مال باختگان در حفظ و نگهداری اموال خود را یکی از دلایل موفقیت سارقان در ارتکاب عمل مجرمانه خود عنوان کرد و اظهار داشت،به مردم توصیه می کنیم هوشیاری خود را بیشتر کرده و هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه  حین تردد و حرکت در مسیر خیابان ها مراقب اطراف خود باشند و به جای در دست گرفتن گوشی خود حتی المقدور از هندزفری استفاده کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد،به مجرمان، سارقان و افرادی که به اشکال مختلف باعث نا امنی و سلب آسایش عمومی می شوند هم هشدار می دهم که بدانند تحرکات آنان  به صورت شبانه روزی رصد می شود و مطمئن باشند دیر یا زود سایه سنگین ماموران پلیس را بر سر خود احساس خواهند کرد.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه امیدوارم دستگیری این باندهای مجرمانه درس عبرتی برای سایر مجرمان باشد اظهار داشت، از سایر مجرمان هم می خواهم که هر چه زودتر رفتار خود را اصلاح کرده و به زندگی سالم رو آورند  و مطمئن باشند که جامعه هم افراد اصلاح شده را با آغوش باز می پذیرد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 814134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟