سریال های خاطره انگیز سوپراستار چشم رنگی ایران ! /  پارسا پیروزفر از در پناه تو تا یاغی  !

پارسا پیروزفر بازیگر مطرح و بی حاشیه کشورمان که این روزها شاهد نقش آفرینی او در سریال یاغی هستیم یکی از بازیگران جذاب و گزیده کار سینما است که مانند بسیاری از هنرمندان، بازی در سریال های نمایش خانگی را آغاز کرده است.

محمد کارت کارگردان فیلم موفق شنای پروانه ساخت سریال یاغی را از سال 1400 آغاز کرده و حضور پارسا پیروزفر، این ستاره عرصه بازیگری می تواند جذابیت سریال را بیشتر کند.

به بهانه حضور پارسا پیروزفر در اولین سریال شبکه نمایش خانگی اش، نگاهی به سریالهای او خواهیم انداخت.

پارسا پیروزفر در سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردان محمد کارت، اولین مجموعه پارسا پیروزفر در نمایش خانگی است. او در این سریال ایفاگر نقش بهمن، مردی ثروتمند و صاحب باشگاه کشتی است که برای یافتن استعدادهای جوان به گودههای خاکی سرزده و بازیکنان جدیدی انتخاب می کند.

پارسا پیروزفر در این سریال با بازیگرانی همچون طناز طباطبایی، علی شادمان، امیر جعفری، نیکی کریمی، مه لقا باقری، مهدی حسینی نیا، عباس جمشیدی فر، آبان عسکری، جواد خواجوی، الیکا ناصری به هنرمندی پرداخت است.

پارسا فیروزفر

پارسا پیروزفر در سریال در پناه تو

سریال در پناه تو، اولین حضور پارسا پیروزفر در قاب تلویزیون بود. حضور اندک او در این سریال که به دلیل ممیزی ها کم شده بود نتوانست مانع معروفیت وی گردد. همین تصاویر کمی که از پارسا پیروزفر در این سریال به ثبت رسید منجر به انتخاب او توسط کارگردانان در فیلم و سریال های بعدی شد.

او در این سریال با زنده یاد حسن جوهرچی، لعیا زنگنه، رامین پرچمی، ثریا قاسمی، ایرج راد، سعید پورصمیمی و ... نقش آفرینی کرده است.

پارسا فیروزفر

پارسا پیروزفر در سریال در قلب من

پارسا پیروزفر در سریالل در قلب من بار دیگر با لعیا زنگنه همکاری کرد اما این بار آنها نقش خواهر و برادر را ایفا می کردند. این هنرمند جوان شخصیت جوانی سربه زیر و مودب که از خانوادهای متوسط بودند را بر عهده داشت که در مقابل خانواده ای ثروتمند بودند و مشکلات اجتماعی میان آنها داستان سریال در قلب من را تشکیل می داد.

ثریا قاسمی، زنده یاد حمیده خیرآبادی ، ایرج راد، جمال اجلالی، علی دهکردی، فریده صابری، عنایت‌الله شفیعی، رزیتا غفاری و پویا امینی دیگر بازیگران این سریال را تشکیل می دادند.

پارسا فیروزفر

پارسا پیروزفر در سریال سفر سبز

پارسا پیروزفر در اوایل دهه هشتاد بازی در سریال سفر سبز را پذیرفت. این سریال پرمخاطب به کارگردانی محمدحسین لطیفی، داستان مرد جوانی را با بازی پارسا پیروزفر روایت می کرد که به دنبال خانواده واقعی خود از آلمان به ایران آمده بود.

او در این سریال با بازیگرانی همچون امین تارخ، محمدرضا شریفی‌نیا، سارا خوئینی‌ها، لادن مستوفی، هایده حائری، گوهر خیراندیش، آزیتا حاجیان، رضا توکلی، مجید مظفری و... به هنرمندی پرداخت.

پارسا فیروزفر

پارسا پیروزفر در سریال در چشم باد

سریال در چشم باد یکی از سریال های ماندگاری است که پارسا پیروز فر در آن ایفاگر نقش اصلی بود.این سریال بخشی از تاریخ ایران مربوط به دوره قیام میرزا کوچک خان جنگلی تا آزاد سازی خرمشهر را روایت می کرد.

پارسا پیروزفر در سه دوره زمانی در این سریال حضور داشت و یکی از شخصیت های به یاد ماندنی خود را خلق کرد.

درچشم باد یکی از سریال های پربازیگر و ماندگاری در تلویزیون است که بازیگران دیگری همچون کامبیز دیرباز، سعید نیک پور، ستاره صفر آوه، محمدرضا هدایتی، اکبر عبدی، ارسلان قاسمی، زنده یادماه چهره خلیلی، لاله اسکندری، سحر جعفری جوزانی، جهانگیر الماسی، رضا شفیعی جم، شهاب حسینی، فریبا متخصص، گلاره عباسی، فخرالدین صدیق شریف، سام درخشانی و ... در آن نقش افرینی کرده اند.

پارسا فیروزفر

کدخبر: 786949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟