عجیب ترین تصمیم 2 دختر مجرد بخاطر  گل عروس ! + عکس باورنکردنی

همیشه اخبار مرتبط به مراسم ازدواج و عروسی برای مخاطبان شبکه های اجتماعی جالب و جذاب است، برای همین به سرعت وایرال شده و در لیست اخبار پربازدید قرار میگرد بخصوص اگر پای اتفاقی مثل درگیری یا امثال آن در میان باشد. این بار هم انتشار کلیپ و تصاویر بامزه ای از رفتار دو دختر جوان در یکی از مجالس عروسی خبرساز شد، به شکلی که خیلی از کاربران آن را از ابعادی متفاوت حتی مورد بحث و بررسی قرار دادند تا بدانند چه چیزی موجب چنین رفتار عجیب و غریبی از سوی دو میهمان حاضر در مراسم شده است، رفتاری در نوع خود متفاوت و البته بسیار خنده دار که خنده های شیطنت بار عروس خانم در این میان آن را جالب تر کرده و دیدنش خالی از لطف نیست.

یکی از رسوم خاص مراسم ازدواج

یکی از رسوم خاص مراسم ازدواج در کشورهای اروپایی این است که در پایان مراسم عروس خانوم دسته گل خود را به پشت سرش و میان جمعیتی که منتظر گرفتن آن هستند پرتاب کند ؛ جمعیت از دختران و پسران مجرد تشکیل می شود که باور قدیمی می گوید هرکسی دسته گل را تصاحب کند به زودی ازدواج خواهد کرد. البته که همه شما این رسم را می شناسید و نیازی به توضیح ندارد اما این را گفتیم تا وارد عجیب ترین خبر از ازدواج شویم  و آن هم درگیری شدید دو دختر مجرد سر دسته گل عروس است.

دعوا در عروسی

عروس دسته گل را پرتاب کرد و یک دعوای زشت بین دو نفر از مهمانان عروسی که برای گرفتن دسته گل عروس مبارزه می کردند، رخ داد ؛ دو دختر مجرد و ناامید با تلاش خود برای ازدواج بعدی مبارزه کردند و عروس از تلاش های آن ها راضی به نظر می رسید. هردوی آنها در حالی که هر دو از رها کردن دسته گل خودداری می کردند، در حال کشتی گرفتن بر روی زمین بودند.

فرار دختران جوان از مراسم عروسی

دختران جوان در طول نبرد بیشتر گل ها را کندند و روی زمین مرمری ریختند و در نهایت ناامید از پا در آمدند و به خاطر شانس خود برای ازدواج بعدی، پا به فرار گذاشتند. در برخی از فرهنگ ها، دسته گل عروس بر روی شانه هر زنی که امیدوار است تا با سعادت ازدواج کند، گذاشته می شود. جالب است بدانید گزارش ها حاکی از آن است که این مراسم ازدواج در کاوسکاوس بود، جایی در شمال روسیه که در آن هیچ سنتی از پرتاب دسته گل عروس وجود ندارد.

دعوای دختران جوان

گلبرگ های دسته گل روی زمین پخش شده بودند و بعد از جنگ ، آن دو به یکدیگر خیره شدند و خانواده و دوستانشان سعی کردند که آنها را از هم جدا کنند و مهمانان به برنده تبریک گفتند، در حالی که تیم بازنده ظاهراً ناراضی و ناراحت بودند. به نظر می رسید که عروس تحت تاثیر جنگ عروسی قرار گرفته است و در حالی که با چهره ای خندان پشت میز نشسته بود به دوربین گفت:"این را دیدید؟

کدخبر: 778181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟