رونمایی شهره سلطانی از چهره پیرش ! / من بدون آرایش همینم ! + عکس و توضیحات عجیب

شهره سلطانی، بازیگر با انتشار عکسی بدون آرایش از خود در صفحه اینستاگرامش، چنین نوشت:

«این منم! شهره بدون آرایش و رنگ

عکس بدون فیلتر و نقاب و صورتی در پس زمینه‌ تصویر که لک‌هایی روشن دارد و کمی زیر چشم‌ها سیاه و گود. بینی‌ام را سال ۱۳۷۴ عمل کردم به طبیعی‌ترین شکل ممکنش به خاطر نقصی که داشت، هرچند تصادف سال ۱۳۷۸ آغازی برای کج شدنش بود تا امروز و من از هراس بدتر شدنش دیگر کاری با آن ندارم. موهایم از ریشه‌اش به مرور سپید می‌شود و هر بار در آینه می‌نگرم یک تار مو بیشتر به سپیدی نزدیک شده که اگر در پس پشت رنگ‌ها پنهانش نکنم همینی می‌شود که می‌بینید.

بدیهی‌ است از اولین مرتبه که از قاب تلویزیون مهمان خانه‌هایتان شدم؛ جز عشق و دلدادگی شما در این سی‌ سال، خطوط و افتادگی صورتم نیز بیش از پیش شده است. مشقت و تجربه‌های زیستن در پسِ پشتِ این همه سال در چشم‌هایم، در پیشانی‌نوشتم مانند خورشیدی پیداست که گاهی اگر ابری هم باشم همینم که می‌بینید. گاهی علاقه ‌دارم مانند همه‌ شما با آرایه و فیلتر عکس‌هایم را زیباتر کنم. من هرچه هستم در نهایت زنم و زن در جست‌وجوی هزار توی زیبایی است. هرچند هرچه کنم خورشید دیده می‌شود و ذات و حقیقت پشت نقاشی‌ها پنهان‌کردنی نیست.

دوست دارم مرا آن‌طور که هستم بشناسید، آن‌طور که واقعاً هستم بپذیرید. با همین ظاهر معمولی، با همین چین و شکن‌ها و افتادگی صورتم، تاکید می‌کنم که همچنان به پوست و صورتم گاها رسیدگی می‌کنم.

بگذارید گاهی مثل همه عصبانی شوم

اخم کنم

گله کنم

ناراحت شوم

من هم انسانم، در طیفی از ویژگی‌های مثبت و منفی... البته که تلاش می‌کنم منفی‌باف نباشم و روحیات خوبم را کم‌کم بیشتر و بیشتر کنم. مرا با همه‌ داشته‌ها و نداشته‌هایم دوست داشته باشید، نه به خاطر چیزی که نیستم.

راستی دیروز روز تولدم بود

تولد همه‌ شما هم که در این روز و ماه دنیا آمدید مبارک. بیایید در کنار هم زندگی را جشن بگیریم و مهربانی را به اشتراک گذاریم. خوشحالم می‌کنید اگر در کنار تبریک و دعاهای زیبایتان، به خصوصیت بارز شهره، از دید خودتان هم اشاره کنید تا شاید فرصتی باشد برای خودشناسی بیشتر و تولدی دیگر.»

شهره سلطانی

کدخبر: 773477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟