تست : چه چیزی در تصویر اول دیدید؟

به گزارش گروه ترجمه رکنا، از نزدیک به عکس نگاه کنید. اولین بار چه حیوانی را دیدید؟ آن حیوان حقیقت دنیای درونی شما را خواهد گفت.

1پرنده

 پرنده نشان از صلح و ایمان است. دنیای درونی شما مانند برف کوهستانی پاک است. شما همه چیز را به وضوح می بینید و  چیزهای مادی را در نظر نمی گیرید.

2. پروانه

پروانه ها نماد زیبایی و شادی هستند. شما به خوبی می دانید که زندگی کوتاه است، بنابراین برای هر لحظه ارزش قائل هستید. از سختی ها و زبان های غمگین متنفری. شما فکر می کنید دنیا را گل ها احاطه کردند. دنیای درونی شما روشن است و مردم همیشه زیبایی شما را تحسین می کنند.

3. عقاب

این پرنده نماد آزادی است. شما یک ماجراجو هستید. دوست ندارید صبر کنید دنیای درونی شما سخاوتمند و مهربان است، اما برای دیگران موقعیت شما قدرتمند و مستقل به نظر می رسد.

4. سگ

شما سگ را انتخاب کردید زیرا فردی وفادار هستید، خودخواه نیستید. برای زندگی و شادی دیگران ارزش قائل و همچنین بردبار و دوستانه هستید. دنیای درونی شما سرشار از عشق و شادی است.

5. گرگ ها

گرگ یک راز است. این حیوانات معمولاً به صورت مستقل اما به صورت گروهی زندگی می کنند. دنیای درونتان پر از دانش و چیزهای مقدس است.

6. آخوندک

در بسیاری از ادیان آخوندک ها مقدس هستند. شما سعی دارید که یاد بگیرید با دیگران ارتباط برقرار کنید اما حتی یک مکالمه کوتاه برای شما مثل یک کابوس است. دلسوز هستید.

کدخبر: 771076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟