تست : با انتخاب یک لباس شخصیتتان را بشناسید

 تست شخصیت شناسی در انواع مختلف وجود دارد. تست شخصیت شناسی به روانشناسان کمک زیادی می کند . برای شناخت بهتر خود می توانید تست شخصیت شناسی انجام دهید. کافی بگویید در این تست شخصیت شناسی اول کدام لباس را انتخاب می کنید ؟ شما با پاسخ دادن به این تست شخصیت شناسی می توانید به شخصیت خود بیشتر پی ببرید.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، 4 نوع لباس پیش رویتان است . با دقت به آن نگاه کرده و لباسی که نظرتان را جلب می کند انتخاب کنید . با انتخاب نوع لباس شخصیتتان را بهتر از قبل بشناسید.

 

شما زنی هستید که احساسات بر تصمیمات شما تاثیر نمی گذارد . زنی بسیار قوی ، شجاع و نترس هستید . همیشه و در همه حال مراقب و منطقی و در تمامی مسائل مصمم هستید و احساس ترس نمی کنید . شما به ندرت درد و غم خود را به دیگران نشان می دهید و از ضعف و ناامیدی بیزار هستید.

لباس B

 

شما جدی، مصمم و پیگیر هستید و همیشه برای همه اطرافیانتان نقش یک بزرگتر را ایفا می کنید . همیشه مسئولیت هدایت و مدیریت دوتان و خانواده تان را به عهده دارید و هم فکر اطرافیانتان هستید .اگرچه در کار و زندگی روزمره قوی هستید، اما درونتان احساساتی و ملایم است.

لباس C

 

این لباس اغلب توسط زنان مستقل، انعطاف پذیر و جاه طلب انتخاب می شود. شما همیشه سعی می کنید در هر جایی که شرکت می کنید مقام اول را بدست آورید و هرگز از آنچه دارید راضی نخواهید بود. به طور کلی، شما قوی، تهاجمی هستید و هرگز از هیچ چیزی خسته نمی شوید . هر کاری که انجام می دهید باید به نحو احسنت باشد و نیازهایتان در هر مرحله از زندگی باید برآورده شود.

لباس D

 

شما یک زن شکست ناپذیر هستید که می دانید چگونه در هر زمان تصمیم گیری کنید . این خصوصیات اخلاقی شما باعث می شود چه زن چه مرد شما را دوست داشته باشند . از نشان دادن نقاط قوت و ضعفتان هراسی ندارید چرا که می دانید هیچ کس در دنیا کامل نیست . شما متواضع هستید و به راحتی تحت تأثیر عوامل خارجی قرار می گیرید. شما همچنین فردی وابسته هستید که هم از نظر جسمی و هم از نظر عاطفی به دیگران وابسته هستید.

کدخبر: 770880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟