فیلم سارا و نیکا در کنار دوست خود
حجم ویدیو: 470.89K | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

سارا و نیکا دوقلوی های جوان و پرحاشیه سینما و تلویزیون هستند . سارا و نیکا درسال 1390 با بازی در سریال پایتخت چهره شدند. سارا و نیکا از سال ۹۳ برای زندگی به خارج از کشور رفتند. سارا و نیکا در این مدت با عکس های نامتعارف جنجال زیادی در فضای مجازی داشتند .سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند.

سارا و نیکا خواهران دوقلو سریال پایتخت که به علت حواشی که داشتند از این سریال و کلاً صداوسیما کنار گذاشته شدن به سراغ اینستاگرام رفتند و سعی کردند از طریق این اپلیکیشن توی چشم باشند و دیده شوند.

نوروز سال 1399 فصل ششم سریال پایتخت از شبکه یک سیما پخش شد و این دو بازیگر هم به مانند پنچ فصل گذشته به ایران آمدند و در فصل ششم پاینتخت حضور داشتند. هنوز زمان زیادی از پایان ناتمام پایتخت 6 نگذشته بود که ویدیوهای عجیب از سارا و نیکا در فضابی مجازی پخش شد که این دو بازیگر نوجوان با پوششی بسیار متفاوت از آنچه مردم از این دو در سریال پایتخت سراغ داشتند در مهمانی و جشن های مختلط حضور داشتند و بعضا حرکات نامتعارف و خارج از عرف انجام می دادند.

مرداد ماه بود که سارا و نیکا دوباره در صدر اخبار شبکه های اجتماعی و رسانه های زرد قرار گرفتند. این بار اما قضیه فرق می کرد چرا که عکسی از سارا و نیکا در یک استخر مختلط در سوئد منتشر شد. خیلی ها همان موقع اعلام کردند که قصه حضور سارا و نیکا در تلویزیون با این تصاویر به پایان رسیده البته بودند کسانی که از سارا و نیکا حمایت کردند و گفتند این دو در سوئد و با فرهنگ این کشور بزرگ شده اند و نباید به آن ها خرده گرفت.

استفاده سارا و نیکا از اینستاگرام برای پول درآوردن

بعد از این ماجراها سارا و نیکا به کل از صداوسیما کنار گذاشته شدند موضوعی که البته پذیرشش برای این دو خواهر راحت نبود. سارا و نیکا بیرون از تلویزیون هم به دلیل حواشی و موارد ناجوری که ازشون دیده و پخش شد خیلی زود به بیش از 1 میلیون فالوور رسیدند و معروف شدند. البته که این شهرت از روی استعداد و موارد کاری نبود و بیشتر به خاطر اندام عریان و فیلم و عکس های منشوری که ازشون دراومد بود اما دخترا بعد از اینکه از پایتخت حذف شدند بسیار محتاط تر عمل می کنند.

عشوه های دخترانه سارا و نیکا برای جذب فالوور!

سارا و نیکا به جز لایو خیلی هم دوست دارند که استوری های کوتاه و بومرنگ بگیرن و خب با توجه به اینکه فیلتر های اینستایی خیلی خانومارو جذاب تر و بعضیاشونم داف میکنه سارا و ینکا هم زیاد از این فیلتر ها استفاده میکنند ولی دیگه انقدر این عشوه های اینستایی با فیلتر تو استوری زیاد شده که ظاهرا خریدار ندارن و پیجشون خوابیده!

البته جدا از اینا خوبه که سارا و نیکا با اینکه خارج از ایران هستند اما دیگه دست از حاشیه و برهنگی برداشتند و حداقل کلاه روی سر دارند خیلی از خانومای بازیگر و سن دار در کشور هستند که حجابشون بسیار نامتعارفه چه برسه به خارج از ایران!

نیکا خانوم بی فیلتر و آرایش

نیکا فرقانی شیطون تر از خواهرش سارا می باشد و ظاهرا تا مدتی دیگر قرار است به یک شاخ اینستایی تبدیل شود.

نیکا به تازگی استوری با فیلتر اینستایی گذاشت اما ظاهرا بعد از آن کاربران او را مورد هجوم قرار داده اند به همین دلیل دقیقا بعد از آن استوری دیگر منتشر کر اما اینبار بی فیلتر!

سارا و نیکا

منبع:شایا نیوز

کدخبر: 765452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟