دخیا: در یکی از بهترین دوران حرفه‌ای‌ ام هستم

به گزارش رکنا ورزشی، داوید دخیا معتقد است که به اوج دروازه‌بانی خود نزدیک می‌شود زیرا بهترین سال‌های او برای منچستریونایتد در راه است.

دخیا 31 ساله که در سال 2011 با 18.9 میلیون پوند از اتلتیکو مادرید به یونایتد پیوست، علی‌رغم ناکامی‌های اخیرش، متقاعد شده است که بهترین دوران او هنوز در راه است.

دخیا در واکنش به این اتفاق گفت: زمان زیادی گذشته است، اما امیدوارم هم سال‌های بیشتر و هم جام‌های بیشتری در راه باشد.

لحظات خوب بیشتری برای زندگی کردن دارم، پس چه می‌توانم بگویم؟ من به کارهایی که برای این باشگاه انجام دادم و برای این نشان بازی کردم بسیار افتخار می‌کنم. این شگفت انگیز است.شاید برخی فکر کنند که من بزرگتر شده‌ام، زیرا سال‌های زیادی در این حرفه بوده‌ام، اما من با این وجود هنوز یک دروازه‌بان جوان هستم. من هنوز هر روز دارم یاد می‌گیرم و 100 درصد تمریناتم را انجام می‌دهم، بنابراین همانطور که گفتم، امیدوارم سال‌های بیشتر و بازی‌های بیشتری در راه باشد.

دخیا 462 بار برای یونایتد به میدان رفته است و در فهرست بازی‌های تمام ادوار این باشگاه از اسطوره باشگاه برایان رابسون پیشی گرفته است و تنها 16 بازیکن اکنون بازی‌های بیشتری برای شیاطین سرخ انجام داده‌اند.

دخیا گفت: البته، برایان رابسون یک اسطوره بزرگ برای باشگاه بوده است، بنابراین این بدان معناست که من مدت زیادی اینجا هستم تا بازی‌های زیادی انجام دهم. بنابراین باید به کاری که انجام دادم افتخار کنم، زیرا تا زمانی که اینجا هستم، اینجا بودن آسان نیست. بیایید برای بیشتر شدن پیش برویم. من می‌خواهم بازی‌های بیشتری انجام دهم، می‌خواهم بیشتر لذت ببرم و بازی‌ها را ببرم. می‌خواهم این باشگاه دوباره در اوج باشد. من برای لحظات خوب و بد اینجا حضور داشته‌ام. شما باید چهره خود را در لحظه‌های خوب و بد نشان دهید. من مدت زیادی است که اینجا هستم، زیرا من یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان این تیم هستم.

وی افزود: در لحظات بد، احساس می‌کنم باید اینجا باشم تا نشان دهم اینجا هستیم، با هم هستیم، یک تیم هستیم و سعی می‌کنم به بازیکنان جوان و همچنین مردم اینجا کمک کنم تا ما را قوی‌تر کنند.

دخیا با انعکاس آخرین نمایش خیره‌کننده خود در بازی با نورویچ سیتی، در میان تمام سیوهایی که انجام داده، دفع توپ تیمو پوکی مورد علاقه او بوده است، او در این مورد گفت: فکر می‌کنم دفع توپ "پوکی"، احتمالاً سخت‌ترین واکنش من در این مدت بوده است. زیرا سیو بسیار سختی بود. من همیشه همین را می‌گویم، من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم، به خصوص در چنین روزها و بازی سخت و دشواری که انجام می‌دهیم.باید دانست نوریچ از زمان آمدن سرمربی جدید بسیار پیشرفت کرده بنابراین مطمئناً بازی سختی برای ما بود، به خصوص در 15 تا 20 دقیقه پایانی. زیرا ما خیلی راحت توپ را از دست دادیم، بنابراین باید در این زمینه پیشرفت کنیم. البته ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم و می خواهیم گل‌های بیشتری بزنیم.

اما باید بگویم دو کلین شیت متوالی در لیگ برای ما اتفاق خوبی است، زیرا در چند هفته اخیر گل‌های زیادی دریافت کرده بودیم و این برای ما مهم است. ما می‌توانیم از امروز، از بازی با کریستال پالاس، اعتماد به نفس بگیریم و به راه خود ادامه دهیم.

کدخبر: 751386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟