رجبی: استقلال روی کسر امتیاز گل گهر حساب باز نکند!

 استقلال در لیگ و بیست و یکم تحت هدایت فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دهم استقلال با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. استقلال در پنج بازی پشت سر هم به تساوی رضایت داد. استقلال در بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل پیکان به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند. همچنین استقلال در هفته دهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد سپاهان عبور کرد. 

به گزارش رکنا ورزشی، «رضا رجبی» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص برتری آبی پوشان تیم مقابل سپاهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به خبرنگار ورزشی رکنا اظهار داشت: همانطور که از ابتدای فصل گفتم. استقلال باید روی خط جلویی تیمش کار کرده آن را تقویت کند. درست است که ما مقابل سپاهان پیروز شدیم، اما در اکثر 90 دقیقه توپ و میدان دست سپاهان بود. ما فقط با ایجاد لایه‌های دفاعی، به دنبال محافظت از گلمان بودیم. هیچ برنامه‌ای برای تله‌گذاری، ضدحمله و فشار روی تیم حریف نداشتیم. علت تساوی‌های استقلال در هفته‌های گذشته هم همین موضوع بود. چرا که ما برای قهرمان شدن نیاز به تقویت خط حمله تیم داریم. تا در آن بخش به یک وحدت تاکتیکی برسانیم. جدا از آن هم کادرفنی باید شرح وظایف بازیکنان را به آن‌ها بگوید. که در این صورت با توجه به لیگی که امسال شاهد آن هم هستیم  استقلال از شانس‌های اول قهرمانی محسوب می‌شود.

پیشکسوت استقلال در واکنش به اینکه فکر می‌کند کسر امتیاز از گل‌گهر به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی بتواند شانس استقلال را بالاتر ببرد، عنوان کرد: بدون شک کسرامتیاز از گل‌گهر سازمان تیمی این باشگاه را به هم می‌زند. شانس رقبای دیگر را نیز بیشتر می کند. ولی استقلال اصلا نباید روی چنین موضوع‌هایی حساب باز کند. ما باید کار خودمان را انجام دهیم. به فکر جمع کردن امتیازات باشیم تا در آخر فصل حسرت امتیازات از دست رفته را نخوریم. در حال حاضر استقلال در خط دفاعی عملکرد خوبی دارد.ولی در بخش ارسال از دفاع به حمله و مرور تاکتیک‌های خط جلویی کمی دچار مشکل است. که امیدوارم این مسئله هم به زودی رفع شود. که با در این وضع استقلال قطعا جزو شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ بیست و یکم خواهد بود.

کدخبر: 752746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟