این بازیگران ایرانی زن و شوهر هستند / از رعنا آزادی ور تا ریما رامین فر ! + عکس

الهام کردا همسر سعید چنگیزیان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون میباشد. سعید چنگیزیان همسر الهام کردا: سعید چنگیزیان بازیگر سریال گاهی به پشت سر نگاه کن متولد ۱۳۵۶ در سمنان است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است.

الهام کردا همسر سعید چنگیزیا

سعید چنگیزیان از جمله بازیگران فعال و درجه یک تئاتر است که کارهای درخشانی در عرصه بازی در صحنه دارد مثل تن تن و راز قصر مونداس، باغ آلبالو و غیره و این روزها در نقش اصلی نمایش ستوان آینیشمور حسن معجونی بازی متفاوتی ارائه کرده است.

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

بازیگرانی که زن و شوهرند رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل زوج بازیگر سینمای ایران هستند. رعنا آزادی ور با بازی در سریال پربیننده زخم کاری به اوج شهرت خود رسید. رعنا آزادی ور به تازگی با مهدی پاکدل ازدواج کرده است.

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

نیما فلاح و سحر ولدبیگی

بدن نرم و نوع بازی نیما فلاح او را از سایر بازیگران متمایز می‌کند و همین موضوع باعث شد تا در مجموعه‌های طنزی چون ساعت خوش، جنگ ۷۷ و ببخشید شما به خوبی بدرخشد و مدیری را از خود راضی نگه دارد. هرچند که سحر ولدبیگی نیز تا مدت‌ها در مجموعه‌های مدیری حضور داشت و به طنزهای پاورچین و نقطه‌چین جذابیت بسیار می‌بخشید و این روز ها به دورهمیِ مدیری بازگشته است. ازدواج این زوج دوست داشتنی چند وقت پیش ۱۶ ساله شده و یکی از خوشبخت ترین های لیست ما هستند.

نیما فلاح و سحر ولدبیگی

امیر جعفری و ریما رامین‌فر

بازیگرانی که زن و شوهرند امیر جعفری در کنار بازیگری، طرفداری از تیم محبوبش را فراموش نکرده و همواره و در موقعیت‌های مختلف استقلالی بودنش را به همه یادآوری می‌کند. او که در کنار ریما رامین فر زوج محبوبی را تشکیل داده است، در فیلم‌هایی چون قاعده تصادف، نفوذی، بی‌پولی و مکس نیز بازی کرده است.

امیر جعفری و ریما رامین‌فر

رامین‌فر نیز با بازی در مجموعه پایتخت طرفداران بسیاری به دست آورده و این روزها همه منتظرند تا دومین مجموعه پایتخت را در ایام نوروز مشاهده کنند. رامین‌فر که مادر یک پسر ۱۰ ساله به نام آیین است، برای حضور در مجموعه پایتخت فرزندش را برای مدتی تنها گذاشته و تلاش کرد تا بار دیگر اثری درخور از خود ارائه دهد که این تلاش ها در “ابد و یک روز” به ثمر نشست.

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

 

 

کدخبر: 750116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟