آرایش غلیظ آقای حیاتی و خانم مجری با ترک صدا و سیما ! + عکس حاشیه ساز

محمدرضا حیاتی متولد سال 1334 است. محمدرضا حیاتی مجری معروف صدا و سیما است.  محمدرضا حیاتی برخی از مهمترین اخبار ایران، مانند خبر درگذشت سید روح‌الله خمینی را گزارش کرده‌است.اخیرا عکسی از محمدرضا حیاتی منتشر شد. مردم با دیدن این عکس از محمدرضا حیاتی متعجب شدند.

به گزارش رکنا، اخیرا عکس جدیدی از محمدرضا حیاتی در کنار خانمی جوان منتشر شد که همه مخاطبان را متعجب کرد، این آقای مجری واکنشی به انتشار عکسش نشان نداده است.

حیاتی

از محمدرضا حیاتی چه می دانید؟

محمدرضا حیاتی (زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۳۴ در آبادان) از گویندگان قدیمی بخش خبریِ سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

او برخی از مهمترین اخبار ایران، مانند خبر درگذشت سید روح‌الله خمینی را گزارش کرده‌است.

او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ علوم سیاسی است. حیاتی کار خود را از سال ۱۳۶۰ و از رادیو و در یک برنامهٔ اجتماعی آغاز کرد و مدتی هم در بخش نمایش‌نامه‌های رادیویی فعال بود. وی کار گویندگی خبر در تلویزیون را از صداوسیمای مرکز خوزستان شروع کرد.

محمدرضا حیاتی در ۲ تیر ۱۳۹۴ در ۵۹ سالگی، پس از ۳۴ سال گویندگی، بازنشسته شد، اما با موافقت رئیس سازمان صدا و سیما به ادامهٔ گویندگی پرداخت.

وی در مجموعهٔ نوروزی پایتخت ۶ در نقش گویندهٔ خبر ایفای نقش کرده‌است.

وی در خرداد ۱۳۹۹ و پس از مصاحبه‌ای که در آن خود را یکی از ارادتمندان به ابی معرفی کرد، از طرف صدا و سیما کنار گذاشته شد.

حواشی محمدرضا حیاتی

محمد رضا حیاتی در سال ۱۳۹۸ حین گزارش خبری درخصوص برگزیت، برای تشبیه شرایط دولت بریتانیا در مواجه با آن از اصطلاح «نشستن بر روی اره» استفاده کرد. این ضرب‌المثل در زبان عامیانه اصطلاحی بی ادبانه برای اشاره به شرایط بغرنجی است که برون رفتن از آن دشوار می‌باشد. این مسئله انتقادات فراوانی را متوجه محمدرضا حیاتی بابت استفاده از چنین ضرب‌المثلی کرد. حیاتی در دفاع از خود اظهار داشت که جمله فوق را از روی متن خبر در لحظه ضبط خوانده و حتی اگر پیش از آن نیز متن را می‌دید اختیاری برای تغییر آن نداشته‌است.

وی در خرداد ۱۳۹۹، در یک مصاحبه در واکنش به جدال بین همسر ابی و محسن چاوشی، ارادت خود را به ابی ابراز کرد و صدای ابی را صدای چند نسل خاطره دانست. او همچنین در مصاحبه با روزنامه هفت صبح با اشاره به برخی خواننده‌ها از جمله جواد یساری گفت: «چرا نباید چنین خواننده‌ای در کشور بخواند؟ ونیز به ممنوع الفعالیت چندین ساله مرحوم محمدعلی فردین اشاره کرد وگفت شاید این حرف به عده‌ای بربخورد ولی اینجور آدم‌ها نه با نظام و نه با کشور مشکل دارند. حتی مؤمن هستند و از لحاظ عقیدتی پایبندی به دین دارند و عاشق وطن خود هستند »

وی بلافاصله بعد از آن مصاحبه، با انتشار تصویر ویدیویی خود بدون ذکر نام ابی اعلام کرد که از محتوای این جدال بی‌خبر بوده‌است.

چند هفته بعد حیاتی اعلام کرد که از سازمان صدا و سیما با وی تماس گرفته و گفته‌اند فعلاً به صدا و سیما نیایید.

چند روز بعد ابی حامدی در یک پست اینستاگرامی به ماجرای آقای حیاتی، مجری با سابقه تلویزیون ایران واکنش نشان داد. ابراهیم حامدی نوشت: «با خبر شدم که جناب حیاتی به دلیل اعلام علاقه شخصی شان به بنده، ممنوع التصویر شده اند. باید اعتراف کنم که بسیار متأسف شدم و هنوز بعد از چهل و یک سال تبعید نمی‌دانم من و هنرمندانی چون من مرتکب چه گناهی شده بودیم به جز اهدای شادی به مردم و خواندن از آزادی، که تا به امروز طرفداران و علاقمندانمان تحت فشار و زور هستند. برای آقای حیاتی آرزوی زندگی آرام در کنار خانواده دارم.»

کدخبر: 747868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟