عکس جنجالی یک مرد با شیلا خداداد / شانه به شانه دست به کمر !

شیلا خداداد بازیگرسینما و تلوزیون است. شیلا خداداد با بازی در سریال مسافری از هند به شهرت دست یافت. شیلا خداداد همسرش پزشک زیبایی است. شیلا خداداد طی چند سال گذشته کم کار شده است. شیلا خداد در یک سالن زیبایی سرمایه گذاری کرده است.

   عکسی در زیر مشاهده می کنید که چند وقتی است در فضای مجازی منتشر شده است و شک و شبه هایی را بوجود آورده است. سایت خانه فوتبال اعلام می دارد این مرد غریبه کسی نیست جز برادر خانم شیلا خداداد.

شیلا خداد

شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه شیلا خداداد، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است. او با بازی در فیلم اعتراض به سینما آمد.

فرزندان شیلا خداداد

سامیار سرکارات پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در 27 آبانماه 1392 در امریکا بدنیا آمد. و دختر او ساتین در فروردین 96 بدنیا آمد. شیلا خداداد در پاسخ به سوال رضا رشید پور در مورد دلیل به دنیا آوردن فرزندش در امریکا گفت :چون من به امریکا خیلی سفر میکنم و پدرم در امریکا سکونت دارد و از طرفی خودم دارای اقامت در امریکا هستم دوست داشتم فرزندم هم ازاین امتیاز برخوردار باشد تا در آینده بدون هیچ مشکلی و تهیه ویزا به تمام کشورهای دنیا سفر کند.

دور شدن از بازیگری به بهانه همسر

شیلا خداداد که به قول خودش شیفته بازیگری بوده، در زمانی که در اوج فعالیت حرفه ای اش قرار داشت، تصمیم گرفت در ابتدای زندگی مشترکش از این حرفه فاصله بگیرید و زمانش را بیشتر در خانه و کنار همسرش بگذراند.

شیلا خداداد

هرچند که می گوید: به دلیل حرفه همسرش او بیشتر اوقات در مطب، بیمارستان و دانشگاه است، اما معتقد است اگر او هم در آن مقطع می خواست به بازیگری بپردازد و درگیر شب کاری ها می شد، نمی توانست آن طور که باید به زندگی مشترکش بپردازد. به ویژه این که دوست داشت خیلی زود مادر شود.

فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد

فرزین سرکارات متولد روز ۱۸ شهریور سال ۱۳۵۱ در تهران می باشد . دکتر فرزین سرکارات در یکی از مصاحبه هایش ، درباره جراحی زیبایی در ایران گفت : بیشتر مراجعین من خانم هستند و جراحی بینی ، گونه ، چانه و فک بیشترین آمار جراحی زیبایی را دارد اما لازم است که بگویم من جراحی زیبایی نخواندم و اصلا ما رشته ای به نام جراحی زیبایی نداریم و چند رشته مرتبط با جراحی زیبایی داریم مثلا رشته ای که من خوانده ام و در آن تخصص گرفته ام ، منمتخصص جراحی فک و صورت هستم. همسر شیلا خداداد در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد و گفت : من عملی را انجام میدهم که واقعا ضروری باشد و به راحتی ۷۰ درصد بیمارانم را رد میکنم چون واقعا نیازی به جراحی ندارند.

شیلا خداد

شیلا خداداد قبل و بعد از جراحی زیبایی بینی

شیلا خداداد قبل و بعد از جراحی زیبایی بینی ، که جراحی بینی وی نیز توسط همسرش فرزین سرکارات انجام شده . البته لازم به ذکر است که انجام همین عمل جراحی بینی بود که ، موجبات آشنایی و ازدواج شیلا خداداد و همسرش فرزین سرکارات را فراهم کرد .

فرزندان شیلا خداداد

شیلا خداداد دو فرزند پسر و دختر به نامهای سامیار و ساتین دارد . در زیر عکسی از وی به همراه دو فرزندش را مشاهده می کنید .​

شیلا خدادا

   

    شیلا خداداد

 

شیلا خداداد

منبع: خانه فوتبال

 

کدخبر: 745757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟