بچه های طلاق بازیگران سرشناس /  از  حیایی تا شکیبایی !

طلاق بازیگران یکی از موضوعات جنجالی است. طلاق بازیگران جزو موضوعات داغ در فضای مجازی است. اخبار مربوط به طلاق بازیگران اغلب به دست خود آنان منتشر می شود. طلاق بازیگران و ازدواج مجدد آن ها امری طبیعی میان بازیگران و اغلب مردم جامعه است.برخی از بچه ها، بچه طلاق بازیگران هستند که نه تنها در سینما ایران ، بلکه در هالیوود نیز دیده می شود.

به گزارش رکنا، در هالیوود به لئوناردو دی کاپریو لقب بچه سینما داده اند .به فرزند زوج مشترک همفری بوگارت و لورن باکال نیز پسر سینما گفته اند ، بچه هایی که حاصل ازدواج های سینمایی هستند و پدر و مادرشان هر دو سینماگرانی مشهور بودند.

از سوی دیگر در جامعه به بچه‌هایی که والدینشان از هم جدا شده اند ، بچه طلاق می گویند. زمینه مورد علاقه سینما که ده‌ها فیلم و سریال از آن ساخته شده! به طور طبیعی در سینما هم مثل سایر اقشار و اصناف ، زندگی های مشترک زیادی هست که به جدایی می انجامد و بین بازیگران مشهور نیز هستند کسانی که به طور همزمان بچه سینما و بچه طلاق دارند . بدون قضاوت خوبی یا بدی و بدون جستجو برای مقصر ، باید پذیرفت همانطور که شهرت والدین این بچه ها در بسیاری جاها به صورت مثبت به نفع شان عمل می کند ، از ذره بین رسانه ها و توجه عمومی نیز ممکن است دلخور شوند ، اما به طور طبیعی بچه های سینما و بچه های طلاق سوژه عموم هستند و وای به حال وقتی که یک نفر مصداق هردو باشد !

پوریا و پویا نام محبوب سینماگران !

در سینمای ایران بازیگرانی با نام «پویا» و «پوریا» کم نداشتیم ، اما بد نیست بدانید که این نام پسرانه  محبوب بسیاری از سینماگران است ! و دو موردشان به پرونده امروز ما می خورند . فرزندان زوج های مشهوری که زندگی مشترک شان خیلی زود به بن بست رسیده و از هم جدا شده اند. برخی از آنها دیگر در قید حیات نیستند ، برخی از این بچه‌ها وارد سینما شده اند و برخی اصلاً ایران زندگی نمی کنند ...

 پوریا شکیبایی

خسرو شکیبایی در دهه ۶۰ با بازی در دادشاه دیده شد و در انتهای این دهه با هامون به مقام سوپراستاری رسید. بازیگری محبوب و متعهد که شاه نقش هایش هنوز چراغ راه نسل جدید است اما مرحوم شکیبایی در زندگی شخصی با تانیا جوهری - که او هم از بازیگران مشهور تلویزیون و تئاتر بود - به بن بست رسید پوریا در استرالیا بزرگ شد و اکنون چند سالی است که برای آغاز کار هنری به ایران رفت و آمد می‌کند .

پویا پورعرب

ابوالفضل پورعرب اولین سوپراستار بعد از انقلاب سینمای ایران است .پورعرب که در دهه شصت ، یک ازدواج ناموفق فامیلی را تجربه کرده بود پس از شهرت با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد که او هم بازیگری مطرح بود. این ازدواج نیز به شکست انجامید و حاصل آن پویا با مادرش زندگی کرد و بزرگ شد. پویا در سینما فعالیتی ندارد

جانیار عرب نیا

فریبرز عرب نیا با حضور در فیلم ضیافت ساخته مسعود کیمیایی به شهرت و موقعیت یک ستاره رسید او پس از ازدواج نخستش ، با مرحومه عسل بدیعی ازدواج کرد . یک زندگی کوتاه که خیلی زود به طلاق و جدایی انجامید اما حاصلش جانیار ، پسری بود که خیلی زود با صلاحدید پدر و مادر برای ادامه تحصیل و زندگی به آمریکا رفت. جانیار هنگام فوت مادرش در آستانه نوجوانی بود و اکنون سالهاست که پدرش نیز در کنار او و دور از فضای هنری ایران مشغول زندگی عادی است . غزل بدیعی خاله جانیار همسر رضا داوود نژاد است

دارا حیایی

امین حیایی در سال ۷۷ برای بازی در فیلم قرمز فریدون جیرانی قرارداد بست تا به آرزوی دیرینه اش پس از سال‌ها حضور در نقش‌های فرعی برسد ، یک نقش اصلی که می توانست سکوی پرتاب این بازیگر جوان شود. دو هفته نیز سر فیلمبرداری رفت اما بعد به خاطر مشکلات خانوادگی عذر خواست و محمدرضا فروتن جانشین او با همین فیلم برنده سیمرغ بلورین شد.

اما آن مشکل خانوادگی ، پروژه اداری طلاق امین حیایی از همسرش بود. امین در ابتدای دهه هفتاد و زمانی که خیلی جوان بود با دختر فرزانه داوری - ستاره سینمای قبل از انقلاب - ازدواج کرد . حاصل این ازدواج پسری به نام دارا بود که پس از جدایی پدر و مادرش با مادر و مادربزرگ، بزرگ شد . دارا حیایی پس از بیست سالگی بازیگری را به عنوان شغل برگزید و البته در این راه از کمک های پدرش نیز برخوردار است. حیایی در همان روزهای سخت پس از جدایی با نیلوفر خوش خلق آشنا و در دهه ۸۰ با یکدیگر ازدواج کردند که از این ازدواج فرزندی ندارد

نورا هاشمی

فرزند مهدی هاشمی و گلاب آدینه چند تفاوت با سایر بچه های طلاق در سینما دارد . اول اینکه خود بازیگری مشهور است ، دوم - در ازدواج با یک کارگردان نامدار ( سیاوش اسعدی) خودش هم طعم ناکامی را چشیده و درنهایت اینکه در میانسالی والدینش از هم جدا شدند و کسی خبر نداشت تا اینکه همسر تازه مهدی هاشمی این راز را افشا کرد .

کدخبر: 745415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟