سارا و نیکا به سوالات جواب دادند

سارا و نیکا خواهران دو قلوی دهه هشتادی هستند. سارا و نیکا قبل از یک سالگی وارد عرصه هنر شدند. سارا و نیکا در بخش های مختلف سریال پایتخت بازی کردند. سارا و نیکا عکس ها و فیلم های بسیاری در اینستاگرام منتشر کرده اند. سارا و نیکا بازیگری را تنها با پایتخت تجربه کردند.

به گزارش رکنا، سارا و نیکا تا کنون فقط در سریال پایتخت بازی کرده اند اما بعد از آن که از سریال پر مخاطب پایتخت حذف شدند این بار در پاسخ به سوالی که از آن ها پرسیدند؛ از ایفای نقش در فیلم دیگری خبر دادند.

این خبر در حالی بود که نیکا فرقانی عکسی از چشم هایش را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و اعلام کرد هر کس سوال بپرسد به آن پاسخ می دهد.

سارا و نیکا

سارا و نیکا

اینستاگرام منبع ثروت سارا و نیکا

سارا و نیکا تقریبا هر روز تبلیغی برای ارائه دارند که از شرکت های معتبر است و این نشان دهنده درآمد بسیار خوب و مستمر آنها از فضای اینستاگرام است. سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال پایتخت بودند که با حضور در چند فصل این سریال به شهرت رسیدند. هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها شهرت زیادی داشت و این شهرت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باند. فالوورهای آنها بیشتر زیر 18 سال هستند و همین خاص بودن پیج آنهاست که باعث می شود موقعیت خاصی برای تبلیغ برندهای مختلف باشد. اما آنها اخیرا با همکاری و تبلیغ افرادی که در زمینه رمز ارزها فعالیت می کنند حاشیه هایی را ایجاد کردند که به آنها انتقاد زیادی وارد است.

سارا و نیکا

حاشیه های دوقلوهای پایتخت تمامی ندارد

برخی از تبلیغات سارا و نیکا در اینستاگرام بدون حاشیه نبوده است : سارا و نیکا فرقانی اخیرا بدون آنکه دانشی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند تبلیغاتی را درباره سرمایه گذاری در ارزهای خارجی در صفحه خود منتشر می کنند و این فقط تبلیغ نیست. آنها از سمت خودشان توصیه می کنند که مردم به فلان پیج اعتماد کند ! سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال پایتخت بودند که با حضور در چند فصل این سریال به شهرت رسیدند. هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها شهرت زیادی داشت و این شهرت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند. سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود. آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

سارا و نیکا

کدخبر: 742564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟