فیلم واکنش پدر و برادر نفیسه روشن هنگام شنیدن فحش ناموسی
حجم ویدیو: 2.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

نفیسه روشن بازیگر ایرانی است . نفیسه روشن جنجال های زیادی به پا کرده است . نفیسه روشن با حواشی زیادی در اینستاگرام رو به رو شده است . نفیسه روشن بازیگر زن مشهور می گوید خیلی از فحش هایی که دریافت می کند توسط مردهایی است که اگر همین ها به مادر و خواهر خودشون داده بشه حاضرند آدم بکشند ولی به راحتی فحش می دهند.نفیسه روشن ادامه می دهد که خیلی وقت ها کامنت های پست ها را می بندم تا فحش و درگیری ایجاد نشود و نفیسه روشن در ادامه گفت : خانواده من اینها را مطالعه می کنند و واقعا متاسف می شوند که یک سری افراد چگونه می توانند به این راحتی به ناموس مردم فحش بدهند.

نفیسه روشن

ازدواج دوم نفیسه روشن و حاشیه های بیشتر

مدتی است که نفیسه روشن دیگر درباره ماجراهای زندگی شخصی خود در استوری ها صحبت نمی کند و به نظر می رسد که ازدواج دوم او تاثیر زیادی بر حفظ حریم خصوصی او داشته است و همچنین او حتی شوهرش را نیز معرفی نکرده است. نفیسه روشن به تازگی دوباره ازدواج کرده و احتمالا این روزها بهترین روزهای زندگی اش است که دوباره در کنار عشقش است آن هم بعد از چندین ماه جنجال و حاشیه به دلیل طلاقی که گرفته و البته توسط خودش رسانه ای شده است. او به تازگی با یک برند لوازم خانگی قرارداد بسته و محصولات آنها را تبلیغ می کند و این قرارداد همکاری خیلی گسترده و صمیمی است چرا که نفیسه روشن اعلام کرده که جدا از مسائل تجاری به لحاظ عاطفی هم این گروه صنعتی را دوست دارد !  به لطف حاشیه هایی که خانم نفیسه روشن بعد از طلاق داشته حالا او به جمع میلیونی های اینستاگرام پیوسته و درامد خوبی می تواند از صفحه خود داشته باشد. او هم مانند بازیگران زن (بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، فریبا نادری و ....) اقدام به کسب درآمد از صفحه خود می کند و در تبلیغات مختلف به عنوان مدل شرکت دارد.

نفیسه روشن : این فحش ها رو به ناموس خودتون بدیم ؟ + فیلم

نفیسه روشن خودش را به خارجی ها مقایسه کرد

ظاهرا خانم روشن از رفتار ایرانی ها در اینستاگرام راضی نیست و دوست دارد مانند بلاگرها و چهره های مشهور اینستاگرام در دنیا با او رفتار کنیم. او ر اینباره می گوید : کل دنیا از اینستاگرام برای پیدا کردن دوستانشان، تجارت، گسترش روابط اجتماعی، تقسیم کردن روابط شاد با یکدیگر استفاده می کنند و در یک روند شاد و خوب جلو می روند. اما اینجا شما از همسرت، مادرت عکس بگذاری هزار فحش می‌خوری، از تفریحت پست بذاری برچسب فخر فروش می‌خوری، از حیوان خانگی‌ات بگذاری فحش می‌خوری و... در واقع هر کاری که بکنیم در اینستاگرام مورد تهاجم عده‌ای قرار می‌گیریم.

نفیسه روشن

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 742147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟