فیلم لری حرف زدن بهاره رهنما
حجم ویدیو: 1.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

بهاره رهنما پس از طلاق از پیمان قاسم خانی ازدواج دوم کرد. بهاره رهنما یک دختر به نام پریا دارد. بهاره رهنما را پس از ازدواج دومش خیلی فعال تر از قبل در فضاهای مجازی می بینیم. بهاره رهنما در کار تبلیغات اینستاگرام هم فعال است.  بهاره رهنما بعد از ماجرای اهانتش به لر ها با لری صحبت کردن سعی در دلجویی از لر ها را داشت.

به گزارش رکنا، ویدیو باحال از تلاش بهاره رهنمابازیگر زن مشهور برای حرف زدن به زبان لری را ببینید. او در این ویدئو می گوید من مخلص همه لر زبان ها و لک زبان های عزیز هستم.

مشکلی که قوم لر با بهاره رهنما دارند مربوط می شود به یک برنامه ایرانی که بهاره رهنما در آن برای حرف زدن درباره موضوعی از مثالی درباره لرها استفاده کرد که حاشیه و جنجال های زیادی به وجود آورد و تا الان هم ادامه دارد.

ماجرای اهانت بهاره رهنما به لر ها

در یکی از قسمت های مجموعه «شام ایرانی» که به کارگردانی سعید ابوطالب تولید شده، بهاره رهنما که میزبان مریم امیرجلالی، فلور نظری و شهرزاد کمال زاده است، در دیالوگی  عنوان می کند که «ماشالله دخترای امروزی سر و وضع شان نیکول کیدمنه و طرز فکرشون لر». این سخن خانم بازیگر به سرعت با واکنش های بسیاری از سوی مخاطبان همراه شد تا جایی که فریبرز عرب نیا، میلاد میداوودی و ... نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.

در نهایت هم بهاره رهنما در اینستاگرام خود اعلام کرد که قصد توهین به هیچ قومی را نداشته و در این باره گفت: در شام ایرانی من به قدمت فیلم «دختر لر» اولین فیلم ایرانی ناطق در قیاس با فیلم های بازیگران امروزی اشاره کردم آن‌هم در بخش نمایشی کار و در نقش یک خواهر شوهر عصبی! و اگر اسم این قدیمی ترین فیلم ایرانی هر چیزی بود ملاک من همان اسم بود و خداوند را شاهد می‌گیرم که هیچ اشاره ای به قومیت نداشتم شما عزیزان هم اگر عجول نبودید و شام ایرانی ما را تا قسمت آخر می‌دیدید متوجه می‌شدید که من اصلا به بهانه حمایت از یک بانوی لر که قربانی سوختگی در یک نزاع فامیلی شده بود در این برنامه شرکت کردم!

اما این توضیحات کافی و قانع کننده نبود و در نهایت ساترا در اطلاعیه ای اعلام کرد:  پیرو انتشار قسمت جدید سریال «شام ایرانی» در رسانه‌های صوت و تصویر که در آن به یکی از اقوام اصیل ایرانی توهین شده بود، ساترا به محض دریافت گزارش مردمی از سوی کاربران نسبت به بررسی مورد مذکور اقدام کرد.

با بررسی صورت‌گرفته، مشخص شد مورد ذکرشده در تضاد آشکار با فصل «احترام به فرهنگ و اقوام کشور» در ضوابط محتوایی است به همین جهت با دستور ساترا، این بخش از همه رسانه‌های رسمی منتشرکننده حذف شد.

نظر بهاره رهنما درباره زیبا بودنش

بهاره رهنما نه تنها خودش را زیبا می داند بلکه به مردم توصیه می کند که اگر می خواهند مثل او زیبا شوند بهتر است حسادت نکنند و حرص الکی نخورند تا بتوانند صورتی جذاب و شاداب داشته باشند. البته بهاره رهنما در این زمینه که تحمل داشته باشد پیشگام است و با تمام انرژی های منفی که دریافت می کند همیشه اعتماد به نفس خودش را حفظ کرده است. جالب است بدانید بهاره رهنما خودش کلینیک زیبایی دارد و تمام عمل های خود را در کلینیک خودش انجام می دهد. او به غیر از کلینیک های زیبایی که دارد از تبلیغ در اینستاگرام برای برندها هم درآمد زیادی کسب می کند. بهاره رهنما درآمد بسیار زیادی از پیج اینستاگرامی خود کسب می کند و فعال ترین بازیگر ایرانی برای تبلیغات است. یکی از انتقادهایی که به این رفتار او می شود این است که از تبلیغ هیچ چیزی ترسی ندارد، یعنی از لیزینگ های خودرو و ساختمان گرفته تا مغازه های فروش غذای سگ و گربه را تبلیغ می کند و هیچ استاندارد خاصی ندارد (همانند چهره های مشهور ایرانی مثل نوید محمدزاده و سیروان خسروی که فقط با برندهای مشهور کار می کنند)

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 736570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟