رقابت عجیب خانم بازیگرها با سگ و گربه های میلیونی شان ! = عکس و جزییات

زهره فکور صبور بازیگر زن سینما و تلوزیون است .زهره فکور صبور البته مدتی از دنیای بازیگری دور شده و ظاهرا شغل جدید زهره فکور صبور بیشتر درآمد دارد. زهره فکور صبور کار مدلینگ و طراحی لباس و مقدار زیادی هم تبلیغات در اینستاگرام نیز انجام می دهد. زهره فکورصبور مدتی می شود که خیلی با صورتش در حال ور رفتن است و هربار باید منتظر تغییری جدید در چهره این بازیگر زن باشیم. البته با توجه به پیشرفت علم هر نوع کاری برای زیباتر شدن و برطرف کردن ایرادات خیلی هم خوب است اما اگر از حد و حدودش بگذرد نشان دهنده نبود اعتماد به نفس در شخص می باشد جدا از اینکه چهره از حالت طبیعی خارج شده و حتی ممکن است زشت شود!

زهره فکور صبور

از این ها که بگذریم مدتی می شود که میان بازیگران خانم داشتن گربه بسیار مد شده، تا چند وقت پیش داشتن سگ به نوعی کلاس محسوب میشد حالا داشتن گربه از نوع پشمالویش جای آن را گرفته و اگر خانمی از قشر هنرمند آن را نداشته باشد از بقیه عقب مونده! در ادامه پست و استوری های جدید زهره خانم را مشاهده می کنید که به طور اختصاصی از حیوان پشمالویش منتشر کرده است.

زهره فکور صبور

ناگفه نماند ظاهرا کاربران ممکن است گربه خانم بازیگر را چشم بزنند به همین دلیل برای جلوگیری از آن استیکر چشم و نظر هم گذاشته!

زهره فکور صبور

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: شایانیوز

کدخبر: 734729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟