علاقه دنیا جهانبخت به مرتضی پاشایی + فیلم
حجم ویدیو: 1.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

دنیا جهانبخت همچنان در شوک ترک کردن مهراد جم است. دنیا جهانبخت روزهای سختی را می گذراند. با این حال همیشه دنیا جهانبخت لایو و پست های متنوعی از خود منتشر می کند. ظاهرا دنیا جهانبخت علاقه زیادی به صدای مرحوم مرتضی پاشایی دارد. در این فیلم مشاهده می کنید که دنیا جهانبخت آهنگی غمگین از مرتضی پاشایی را گوش می دهد.

خاطره سازی دنیا جهانبخت با آهنگ های پاشایی

دنیا جهانبخت چه وقتی در خانه است و چه وقتی در خودروی شخصی اش در حال دور دور کردن همیشه به آهنگ های غمگین مرتضی پاشایی گوش می دهد و با نگاه و رفتارش با مهراد جم صحبت می کند.

نگاه های دنیا جهانبخت به دوربین در حال گوش دادن به آهنگ های مرتضی پاشایی ترحم برانگیز است و آدم دلش برای او می سوزد (البته تا اینکه دوباره بعد از آهن تبلیغ رمالی را بکند و دوباره همان چهره منفور تبدیل شود). او این روزها درگیر آماده شدن برای زایمان است و می خواهد پسرش را  در همان روز تولد خودش به دنیا بیاورد.

تاریخ تولد خاص پسر دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت برنامه ریزی زیادی انجام داده که پسرش دقیقا در روز تولد خودش به دنیا بیاید. این برنامه ریزی دقیق او نشان می دهد که باردار شدن او ناخواسته نبوده و همه چیز طبق برنامه از پیش تعیین شده است. هرچه به روزهای زایمان دنیا جهانبخت نزدیک تر می شویم او بیشتر ادای مادر بودن را در می اورد و بعید نیست مدتی دیگر به عنوان مادر بلاگر یک دنیا جهانبخت جدیدی را مشاهده کنیم.

مهراد جم خواننده مشهور پاپ در اوج شهرت یکباره به ترکیه سفر کرد و رابطه خودش با دنیا جهانبخت شاخ و مدل اینستاگرامی مشهور را اعلام کرد و بعد از مدتی حاشیه سازی به لندن رفت و در آنجا (خانه دنیا جهانبخت) ساکن شد. آنها همیشه با هم خوب بودند تا اینکه دنیا جهانبخت باردار شد و حالا وسط ماجرای بارداری مهراد جم او را تنها گذاشته است.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 734544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟