فیلم کرشمه های عجیب الناز شاکردوست !
حجم ویدیو: 1.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ است. الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر 37 تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کند . الناز شاکردوست طرفداران زیادی دارد.الناز شاکردوست بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

به گزارش رکنا، الناز شاکردوست بازیگر زن مشهور و محبوب ایرانی در خودروی شخصی خودش آهنگ خارجی گوش می دهد  و با دلبری فیم می گیرد.

الناز شاکردوست بازیگر زن بسیار پرکاری است ( بر خلاف اکثر بازیگران زن که فقط در اینستاگرام فعالیت می کنند و چند سالی است فیلم خاصی نداشته اند) و همین الان هم چند فیلم از او در سینماهای سراسر دنیا در حال اکران است.

الناز شاکردوست

ماجرای دعوای الناز شاکردوست با یکی از طرفدارانش

مدتی پیش در حاشیه یکی از اکران فیلم های الناز شاکردوست در میان جمعیت یکباره الناز شاکردوست یکی از طرفداران خود را هل داد و سر او داد کشید. ویدیو نا مشخصی از این اتفاق منتشر شد و ادعا شد که آن طرفدار الناز شاکردوست را لمس کرده است و به همین دلیل او ناراحت شده. اما بعدا الناز شاکردوست همه چیز را تکذیب کرد و گفت که کسی را هل نداده و ماجرا این نبوده است. الناز شاکردوست این روزها با فیلم جدیدش تی تی مهمان جشنواره های معتبر بین المللی است. او بازیگری فوق العاده کم حاشیه و پرکار است که بیش از آنکه به فکر خودمایی در اینستاگرام باشد مشغول بازیگری و بالا بردن سواد بازیگری خود است و واقعا می توان او را یک بازیگر زن واقعی نامید.

الناز شاکردوست

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟