با گیسو کمند واقعی که موهای 3 متری دارد آشنا شوید!

به گزارش رکنا، شخصیت مشهور راپونزل که به دلیل داشتن موهای بسیار بلندش، در میان بچه ها محبوب شده است چند وقتی است در دنیای واقعی هم دیده می شود و در مطالب قبلی با چند مورد از آنها در مطالب " دختری که 28 سال است موهایش را کوتاه نکرده " و " راپونزل ژاپنی رونمایی شد ؛ دختری با موهای 180 سانتی " آشنا شدید.

اما از آنجا که همیشه زیباترین موها را زنان هندی داشته و دارند، گیسو کمند هندی به دلیل داشتن موهای بلندتر، از گیسو کمندهای قبلی در رده بالاتری قرار دارد. با ما همراه شوید تا با دختر جوان هندی که موهایش همه را شگفت زده ساخته، بیشتر آشنا شوید.

" آکانکشا " راپونزل هندی با موهای بسیار بلندش توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد و تصاویرش به سرعت مثل یک خبر ویروسی در فضای مجازی منتشر شد. طول دقیق موهای این دختر 9فوت و 10.5 اینچ یعنی 3.01 متر اعلام شده که در نوع خود بینظیر است و کاملا روشن است که رکورد گیسو کمندهای قبلی را به راحتی شکسته است.

این دختر جوان پس از وایرال شدن تصاویرش، گفت که هدف او از بلند کردن موهایش ثبت رکورد در کتاب رکورد لیمکا، کتاب رکورد هندی هاست که در این زمینه موفق هم بوده است.

" آکانکشا " که یک داروساز است در میان مردم محل زندگی اش به پزشک گیسو کمند معروف شده و از اینکه نامش وارد کتاب رکورد کشورش شده بسیار خوشحال است. او در پاسخ به گزارشگر ایندنین اکسپرس در مورد شستشوی موهایش گفت:کار سختی نیست و من تنها 20 دقیقه صرف شستن موهایم می کنم و نمیتوانم بگویم نگهداری از این موهای زیبا برایم کار دشواری است.

 منبع: منیبان

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

کدخبر: 728529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟