آشتی کردن محسن افشانی و همسرش !

محسن افشانی در یازدهمین روز از فروردین ماه 1368 در روستای وانشان گلپایگان متولد شد. پدر محسن افشانی در کار سازه های چوبی است. محسن افشانی تاکنون در زمینه های بازیگری و اجرای برنامه های تلویزیونی ، تهیه کنندگی و کارگردانی فعالیت داشته است.محسن افشانی ابتدا در برنامه های تلویزیونی مانند آستانه ، ما دوتا و سلام بهار به عنوان مجری فعالیت می کرد و پس از آن کم کم وارد عرصه بازیگری شد و محسن افشانی در کارنامه خود کارگردانی و تهیه کنندگی چند فیلم را نیز ثبت کرده است.

محسن+افشانی

ازدواج اول محسن افشانی

محسن افشانی در مقطعی با انتشار عکس دونفره با دختری خبر ازدواج خود را منتشر کرد اما بعد از مدتی این مطلب از پیج او پاک شد.

او مدتی بعد در یک برنامه تلویزیونی با گریه از عشق قدیمی خود یاد کرد ، گویا که نامزدی وی بهم خورده و این ارتباط به ازدواج نینجامیده است.

ازدواج دوم محسن افشانی

محسن افشانی برای دومین بار در آذر 1396 وقتی 28 ساله بود خبر ازدواج خود با سویل تیانی خیابانی که اهل تبریز می باشد را رسانه ای کرد.

او در این باره می گوید : به کسی که از ته دل میخواستمش رسیدم ، خدا رو شاکرم این اتفاق، من رو وارد مرحله جدیدى از زندگى کرد و از ته قلب خوشحالم.

محسن افشانی و سویل خیابانی

نحوه آشنایی محسن افشانی با همسرش

ما اولین بار در محرم سال 1395 در آسانسور باهم آشنا شدیم ، خوشحالم با خانواده ای وصلت کردم  که پر از مهر و محبت و ادب و انسانیت هستند.

ازدواج محسن افشانی:محسن افشانی روی صفحه اینستاگرام خود در تاریخ 18 آذرماه 1396 این عکس را با پست زیر منتشر کرد:

به کسى که از ته دل میخواستمش رسیدم…

خدا رو شاکرم

این اتفاق، من رو وارد مرحله جدیدى از زندگى کرد که از ته قلب خوشحالم

بیشتر، از شعف خانواده ام خوشحالم که آرزوى هر پدر و مادرى دیدن خوشبختى فرزندشه…

با خانواده اى وصلت کردم که پر از مهر و محبت و ادب و انسانیت هستند و هیچ چیز مهمتر از محبت از درون و بیرونشون نیافتم…

براى خوشبختى من و همسرم دعاى خیر کنید…

یا حق

محسن افشانی ازدواج کرد

منبع:شمانیوز

کدخبر: 724477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟