دریا گردی مریم کاویانی با آقای سفیر + عکس

مریم کاویانی عکسی از خود و همسرش در حال گردش و دریا گردی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، و نوشت: "دوست دارم خاطرات کاری ات را فیلمنامه کنم". البته او توضیحی در خصوص لوکیشن این عکس نداد و فقط در پایین استوری خود نوشت: " ایران، میانمار، لائوس، لیتوانی، لهستان، تایلند، قزاقستان"

مریم کاویانی

مریم کاویانی متولد ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز است.  او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.مریم کاویانی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد. مریم کاویانی، متولد اهواز است به سال ۱۳۴۹، اصالتا، اما مازندرانی؛ پدر وی کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر او خانه‌دار است.

مریم کاویانی

مریم کاویانی هم نه علاقه چندانی داشته به بازیگری و نه شناختی از سینما، خودش می‌گوید از میان بازیگران فقط هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افسانه بایگان را می‌شناخت. روزی گذر نادر مقدس به بیمارستان مهراد که او در آنجا مشغول به کار است، می‌افتد. مقدس از او دعوت می‌کند تا بازدیدی داشته باشد از پشت صحنه فیلم رؤیای جوانی که در دست ساخت دارد. کاویانی بر تردیدهایش غلبه می‌کند و از سر کنجکاوی در پشت صحنه این فیلم حاضر می‌شود. مقدس به او می‌گوید که چهره خوبی برای بازیگری دارد و با اصرار مانتوی سفیدی بر تنش می‌پوشانند و روانه جلوی دوربینش می‌کنند تا ایفاگر نقش کوتاه یک خانم دکتر شود و این‌گونه مریم کاویانی بازیگر می‌شود.

مریم کاویانی

مریم کاویانی دومین ازدواج خود با رامین مهمانپرست رسانه ای کرد. پیش از این او از همسرش طلاق گرفته بود. رامین مهمانپرست (متولد تیر ۱۳۳۹ - تهران) سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر فعلی ایران در لهستان و لیتوانی است. او فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 618214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟