لاکچری ترین شام دبی برای مهدی قائدی و همسرش + فیلم
حجم ویدیو: 4.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

مهدی قائدی فوتبالیست کشورمان ازدواج کرده است. مهدی قائدی متولد آذرماه است. عکس های مختلفی از مهدی قائدی و همسرش در فضاهای مجازی پخش شده است اما مادر همسر مهدی قائدی را تا به حال ندیده اید. در ادامه بیشتر از  مهدی قائدی بخواندید.

ستاره معصومی از وقتی به همراه مهدی قائدی به دبی رفته از مراکز تفریحی و تجاری و رستوران گردی و برج هایی که در آن زندگی می کنند استوری و ویدیو منتشر می کند تا ما وقتی به دبی رفتیم بدانیم دقیقا کجاها خوش می گذره !

همسر مهدی قائدی پر حاشیه و شاخ مجازی

همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست ! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می گذارد ! ستاره معصومی همسر جوان مهدی قائدی امسال حاشیه های زیادی را به همراه خود داشت و بیشتر این حاشیه ها به دلیل دخالت او در مسائل مربوط به باشگاه بود. بعد از اینکه ستاره معصومی همسر مهدی قائدی تصاویری بی حجاب از خودش منتشر کرد، انتقاد ها و جنجال های زیادی به پا شد. عده ای به خاطر طرفداری از تیم استقلال و دوری حاشیه از این تیم او را نقد کردند و عده ای دیگر به او لقب تازه به دوران رسیده را دادند ! ستاره معصومی در واکنش به حرف های فالوورهایش (بعد از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و ترک استقلال) نوشت : هرکس ولو به لحظه ای خیال کند که کسی شده است، همان لحظه، لحظه ی سقوط اوست ...

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 724320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟