فیلم غوغای بهاره رهنما در جزیره چابهار ! / این بار جنجال متفاوت
حجم ویدیو: 5.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

بهاره رهنما بازیگر نام آشنای سینما،تئاتر وتلویزیون است. بهاره رهنما به تازگی وارد دنیای کارگردانی نیز شده است. بهاره رهنما فیلم بلند عطرهای خالی را کارگردانی کرده است. بهاره رهنما در حوزه زنان مستقل نیز فعال است. بهاره رهنما به تازگی یک کارگاه سوزندوزی و یک کتابخانه را در چابهار راه اندازی کرده است.

به گزارش رکنا، بهاره رهنما بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی که به تازگی تولید فیلم بلند عطرهای خالی را به پایان رسانده است درگفت و گو با خبرنگار رکنا از از احداث سوزندوزی و کتابخانه برای زنان و کودکان چابهار در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

بهاره رهنما با راه اندازی موسسه فرهنگی و هنری سالهاست در حوزه کارآفرینی برای زنان مستقل و سرپرست خانوار با کمک خیرین داخلی و برخی از ایرانیان مقیم کانادا فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده است و تا به امروز حدود 15 زن مستقل را تحت نظر خود قرار داده اند اینطور بیان کرد: موسسه فرهنگی هنری بارانسا را با هدف اشاعه فرهنگ کارآفرینی و کتابخوانی راه انداخته ایم و این روزها خوشحالم که بعنوان سفیر توانمند سازی زنان و دختران سیستان و بلوچستان بالاخره ایده احداث سوزندوزی و  کتابخانه برای زنان و کودکان چابهار توسط موسسه فرهنگی هنری من “بارانسا”به نتیجه رسید، همیشه دوست دارم در حیطه امور خیر عملگرا باشم تا شعارگرا!

وی اضافه کرد: در راستای تحقق این رویای شیرین ممنونم از حمایت دوستان و خیرین خوب ایرانی کشور کانادا، بیش از 700 جلد کتاب و ده عدد چرخ خیاطی را تهیه و به چابهار  ارسال کردیم.

بهاره رهنما که قرار است روز دوشنبه سفری به شهر چابهار داشته باشد و کارگاه سوزوندوزی و کتابخانه را راه اندازی کند افزود: این فعالیت در این حد باقی نخواهد ماند و تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا بتوانیم شرایط کارآفرینی را برای زنان بیشتری فراهم کنیم.

 

کدخبر: 723731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟