کرشمه های نیوشا ضیغمی و زبان عربی فاجعه او !  + فیلم
حجم ویدیو: 1.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

نیوشا ضیغمی زادهٔ ۱۸ تیر ۱۳۵۹ است . نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است. نیوشا ضیغمی برای چند فیلم نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است.نیوشا ضیغمی با ثروت میلیاردی اش در مقابل دوربین قرار گرفت. فیلم جنجالی ای از عربی حرف زدن نیوشا ضیغمیمنتشر شده است.

به گزارش رکنا، ویدیو متفاوت و دیده نشده از سفر خارجی که نیوشا ضیغمی داشته و عربی حرف زدنش را ببینید.

نیوشا ضیغمی بازیگر زن پرحاشیه این روزها به شبکه های اجتماعی بازگشته و تبلیغات جنجالی خود را از سر گرفته است. نیوشا ضیغمی مدت بسیار زیادی بود که در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام غایب (فعالیت بسیار کم) داشت ولی از مدتی پیش به یکباره دوباره فعال شده است و ابتدا با سوال و جواب استوری با طرفدارانش شروع کرد و بعد یک تیزر از سالها فعالیتش در سینما و فیلم هایی که بازی کرده است منتشر کرد و بعد با تبلیغ یک چمدان مسافرتی و سوژه شدن او.

نیوشا ضیغمی کیست ؟

نیوشا ضیغمی وضعیت مالی بسیار خوبی دارد ولی خودش همیشه در مصاحبه ها تاکید دارد که وضعیت زندگی آنها خیلی معمولی است و در حد مردم و در خانواده ای بسیار ساده زیست به دنیا آمده است و هرچه اموال دارد خودش کار کرده و به دست آورده . او در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد ولی بدلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 722898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟