فیلم عصبانیت نفیسه روشن همه را شوکه کرد + علت
حجم ویدیو: 6.35M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

نفیسه روشن بازیگر پرحاشیه کشورمان است. نفیسه روشن به منتقدان طراحی لباس فوتبالیست های خانم کشورمان خرده گرفت. نفیسه روشن در یک پست اینستاگرامی به دفاع از تیم ملی فوتبال زنان ایران پرداخت. نفیسه روشن از طراحی لباس تیم ملی فوتبال زنان ایران بسیار تعریف کرد. نفیسه روشن در مصاحبه ای از عصابانیتش درباره کسانی که برایش حاشیه سازی می کنند سخن گفت.

به گزارش رکنا، نفیسه روشن می‌گوید که فشار زیادی را تحمل کرده، به مهمانی‌ها و دورهمی‌ها نرفته و به شدت حواسش بوده تا مشکلی برایش به وجود نیاید. با این حال برخی برایش حاشیه سازی می کنند. او در بخشی از حرف هایش گفت : من 16 سال خودم را محدود کردم ، میهمانی خانوادگی و دوستانه نرفتم تا بی حاشیه باشم و هر کس بخواهد حیثیت من را به بازی بگیرد من از ان عصبانی می شوم.

نفیسه روشن در دهکده حیوانات

ترس از حیوانات (اهلی یا غیر اهلی) برای افرادی که در محیط های شهری زندگی کرده اند و ارتباط آن ها با طبیعت و زیستگاه های حیوانات در طول هفته بسیار کم است،‌ همیشه وجود داشته و مختص به همه جوامع است.شاید شما هم در طول روز، بانوان و آقایانی را مشاهده می کنید که از دیدن گربه یا سوسک یا مارمولک، دچار وحشت شده و شما از وحشت عجیب آنان، متعجب می شوید.

نفیسه روشن

ترس، فاکتوری طبیعی در زندگی انسان است و اگر این ترس، از حالت اعتدال خارج شود و مانع از تقویت برخی از مهارت های ارتباط اجتماعی ما در زندگی شود، یک نوع بیماری خواهد بود که باید برای درمان آن اقدام کرد.بعضی ها، حتی از دست زدن به حیوانات اهلی مانند اسب و گاو و بزغاله نیز وحشت دارند و از آن، به عنوان یکی از غیر ممکن ترین کارهای زندگی خود نام می برند.

نفیسه روشن در دهکده حیوانات سلفی نفیسه روشن با ببر بنگال مورد علاقه اش

اما خوب،‌ در مقابل افرادی هم هستند که بر ترس غلبه کرده و با آموزش های مختلف، توانسته اند با حیوانات، حس خوبی برقرار کرده و از تعامل با آنها به عنوان قسمتی لذت بخش در زندگی روزمره یاد کنند.برای افرادی که عاشق حیوانات هستند، حیوان وحشی و اهلی تفاوتی ندارد.آنها، به مخلوقات خدا عشق می ورزند و برای حفاظت و نگهداری شان، تلاش می کنند.

 
 

نفیسه روشن

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 722091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟