حسادت عجیب شیلا خداداد به مهناز افشار !  + فیلم حمله به رامبد جوان !
حجم ویدیو: 6.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

 شیلا خداداد از حرکت رامبد جوان و محبت او به مهناز افشار گفت که این اتفاق باعث ناراحتی شیلا خداداد  شده و شیلا خداداد می گوید اصلا یادم نمی رود.:شیلا خداداد مدتی قبل یک دابسمش از آهنگ مشهور ترکی منتشر کرد که در جهان دیده شد و شیلا خداداد و دابسمش او مورد استقبال مردم قرار گرفت.

شیلا خداداد

پیر شدم برام مهم نیست : شیلا خداداد در پاسخ به درخواست طرفدارانش که از او خواسته بودند موهای خود را رنگ کند گفت پیر شدم و باید بپذیرم همینطوری که هستم خودم را دوست دارم.

شیلا خداداد

یکی از جنجالی ترین حاشیه های او درگیری لفظی با ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ایران بود. شیلا خداداد در چهاردهم آبان ماه سال 1359 دریک خانواده کوچک و در شهر تهران به دنیا آمد. او دوران تحصیل خود را با موفقیت سپری کرد و در سال 75 وارد دبیرستان شد . در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال 78 با معدل 17 فارق التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت . در دانشگاه رشته مهندسی فیزیک را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد. در زمینه  موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه او فوتبال و والیبال ، وتیم مورد علاقه اش استقلال است.

شیلا خداداد

منبع : برخط نیوز

کدخبر: 719811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟