رونمایی الهام حمیدی از شوهرش ! + جدیدترین عکس

الهام حمیدی متولد هشتم آذر ماه ۱۳۵۶ در شهر تهران است. الهام حمیدی تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته حسابداری ادامه داده است و از دانشگاه آزاد اسلامی مدرک کارشناسی اش را گرفته است. خانواده الهام حمیدی ۵ نفره است.الهام حمیدی یک ازدواج ناموفق داشته است و الهام حمیدی ماجرای طلاق از همسر اولش را توضیح داد.  الهام حمیدی حالا با همسر دومش به نام علیرضا صادقی توانسته زندگی پایداری داشت باشد.پسر الهام حمیدی  متولد 12 خرداد 1375 به دنیا آمد.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

تک دختر است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. نکته جالب در بیوگرافی الهام حمیدی این است که بر خلاف اکثر خانم های هنرمند آشپز خوبی است و در جایی گفته است سعی می کند کاری را که انجام می دهد به بهترین نحو ممکن انجام دهد. البته ابن مضوع را در کار بازیگری اش ثابت کرده است.

در میان بازیگران زن ایرانی به فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش علاقمند است و در میان بازیگران مرد ایرانی بازی عزت الله انتظامی و اکبر عبدی را دوست دارد. به موسیقی پاپ و سنتی علاقه زیادی دارد و خوانندگان مورد علاقه اش رضا صادقی ، زنده یاد ناصر عبداللهی و دکتر محمد اصفهانی هستند.

الهام حمیدی توجه و علاقه خاصی به کارهای هنری دارد. او هنرهایی مثل نقاشی کردن ، ساخت کارهای دستی ، طراحی لباس و …  را تجربه کرده است. در مصاحبه ای گفته است که گاهی به صورت تفننی و گاهی به صورت حرفه ای کارهای هنری را دنبال می کنم.

الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی در سن کم و طلاق او

در مصاحبه ای که با تی وی پلاس داشت در مورد جدایی و طلاق از او سوال شد  که در پاسخ گفت : ازدواجم در سن کمی رخ داد و چند سال زیر یک سقف با همسرم زندگی کریم اما متاسفانه از هم طلاق گرفتیم و نتوانستیم ادامه دهیم.

البته الهام حمیدی از بازیگرانی است که کم حاشیه است و خودش هم بارها تاکید کرده است که دوست ندارد در زندگی خصوصی اش سرک بکشند و در همین مصاحبه هم تاکید کرد دوست ندارد زندگی شخصی اش در رسانه ها عمومی شود.

الهام حمیدی

الهام حمیدی و ورشکسته شدن مزون لباس

الهام حمیدی تصمیم می گیرد به غیر از بازیگری شغل دیگری برای خود به عنوان شغل دوم درست کند که بهمین دلیل یه مزون لباس تاسیس می کند. خودش در مورد این موضوع کمی توضیح داده است :زمانی قصد کردم برای اینکه حاشیه امنی از نظری اقتصادی برای خود ایجاد کنم یک مزون لباس تاسیس کردم ، اما از آنجایی که معتقدم آدم بدشانسی هستم به محض شروع کارم و سرمایه گذاری که انجام داده بودم قیمت دلار سه برابر شد.

من با دلار ارزان شروع کرده بودم و همین موضوع باعث شد که ضرر مالی بسیاری را متحمل شوم ، این شکست اقتصادی در روحیه ام اثر بدی گذاشت و باعث شد از ریسک های مالی بترسم و توان ریسک مالی را از من گرفت.

استایل سنتی الهام حمیدی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع :مثلث آنلاین

کدخبر: 719396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟