گریه شدید جواد عزتی و پسرش در ملاء عام + فیلم
حجم ویدیو: 2.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که این روزها جواد عزتی با بازی در سریال زخم کاری خوش درخشید . جواد عزتی در سریال زخم کاری با عنوان نقش مالک توجه کاربران را به خود جلب کرد و قسمت آخر سریال زخم کاری که با بازی جواد عزتی پر بیننده ترین سریال خانگی بود با موجی از واکنش ها رو به رو شد. احساساتی شدن جواد عزتی بازیگر نقش مالک و‌ مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم در زخم کاری پس از تماشای قسمت آخر را در این مطلب مشاهده می کنید.

جواد عزتی

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در فیلیمو و شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود. قسمت هفتم این مجموعه به دلیل عدم تفاهم عوامل تولید و تیم نظارت ساترا توقیف شد و سپس بعد از چهار روز قسمت هفتم در فیلیمو پخش شد. این سریال در روز ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ به پایان رسید.

سریال زخم کاری

این مجموعه اقتباسی از رمان بیست زخم‌کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که با نگاهی از تراژدی مکبث نوشتهٔ ویلیام شکسپیر نگاشته شده‌است.پخش قسمت نهم این مجموعه در ۸ مرداد توانست ۲۰ میلیون و ۴۲۰ هزار دقیقه تماشا در فیلیمو به ثبت برساند و رکورد پیشین برای هم‌گناه با ۲۰ میلیون و ۱۷۰ هزار دقیقه را بشکند. فیلم‌برداری این مجموعه در ۱۰ تیر ۱۴۰۰ در تهران به پایان رسید.

زخم کاری

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع:پاتوق آنلاین

کدخبر: 719383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟