الناز شاکردوست درباره احمد مسعود چه نوشت؟! + فیلم
حجم ویدیو: 5.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

الناز شاکردوست در فیلم سراسر شب به کارگردانی فرزاد موتمن ایفای نقش کرده بود. الناز شاکردوست به فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران پرسپولیس است. اصلی ترین شایعه درباره الناز شاکردوست مربوط به ماجرای مهاجرتش به خارج از کشور بوده و در کنار آن نیز شایعاتی درباره ازدواج الناز شاکردوست شنیده شده است.  الناز شاکردوست استوری جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.
به گزارش رکنا، الناز شاکردوست بازیگر زن مشهور ایرانی با انتشار یک فیلم و استوری کراش خودش را معرفی کرد. مجموع استوری های او را ببینید.

به گزارش رکنا، نوشته های روی ویدیو را خود الناز شاکردوست نوشته و اعلام کرده که روی او کراش زده است. (لطفا جمشید تایگر این خبر رو نخونه) این شخص احمد مسعود رهبر جنگ با طالبان در افغانستان است.

فالوور زیاد و حاشیه های کم : الناز شاکردوست یکی از کم حاشیه ترین بازیگران زن ایرانی است که چند میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و جالب است بدانید اصلا تبلیغ نمی کند و قید چند میلیارد پول را (بر خلاف دیگر بازیگران که از شهرت خود برای کسب درآمد از صفحه اینستاگرامشان بهره می برند) می زند و این نکته یکی از مهم ترین نکات جذابیت اوست.

زندگی شخصی شاکردوست : پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه دار می باشد ، یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد. الناز شاکردوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است با این حال مدتی از علیرضا حقیقی دروازه بان سابقه پرسپولیس بعنوان همسرش نام می برند که صحت نداشت.

کدخبر: 718887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟