عکس های جدید مریم معصومی
حجم ویدیو: 6.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

مریم معصومی چهره شناخته شده در سینما و تلویزیون است. مریم معصومی 35 سال سن دارد. مریم معصومی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد و حواشی زیادی برای خود ایجاد می کند. مریم معصومی دو خواهر و دو برادر دارد. مریم معصومی در مصاحبه ای درباره رابطه همکاری و دوستی اش صحبت کرد.

صحبت های جالب مریم معصومی بازیگر زن تلویزیون درباره آشنایی و خوشگذرانی با دوستانش و قضاوت مردم درباره تصاویری که از او منتشر می شود را می بینید.

ماجرای عاشقی مریم معصومی

مریم معصومی بازیگر زن مشهور و البته بیشتر جنجالی درباره دوران عاشق شدنش می گوید که والدین او (مادرش) جلوی او را گرفت. نخستین بار فکر کنم ۱۵ یا ۱۶ سالم بود که عاشق شدم و نشد که به عشقم برسم ، آن هم به سبب مدیریت خانواده ام بود که می‌گفتند این سن، سن مناسبی برای ازدواج نیست و من هم شانس آوردم که اصرار چندانی برای ازدواج نکردم.

مریم معصومی

حتماً می دانید که آن سن و سال تب عاشق شدن و ازدواج کردن خیلی داغ هست و من هم از این قضیه مستثنی نبوده ام ولی مادرم از آنجایی که همۀ وقت سایه مدیریتش روی من بوده به من فهماند که هم اکنون موقعیت ازدواج تو نیست و هم اکنون هم که به آن دوران فکر می‌کنم واقعا درست می‌گفت چون کسی که قصد ادامه تحصیل دارد نباید گذشته از تحصیل ازدواج کند.

180326601630048229

مریم معصومی چه سنی را مناسب ازدواج می داند؟

چون در گذشته از دانشگاه شما تفکر و دنیای دیگری دارید و بعد از آخر دانشگاه دنیای خیلی متفاوت تری پیدا می‌کنید گرچه موردهای کمیاب هم داریم . به نظرم برترین سن ازدواج اگر یک نفر بتواند تا آن موقع صبر کند بین ۲۵ تا ۲۸ سالگی هست . به نظرم بعد از ۳۰ سالگی ایده آل زندگی و مسیر آن برای گزینه کردن مکمل زندگی بسیار سخت تر می شود.

مریم معصومی

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 717388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟